۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشاد پیوس اصولاً آدم آرامی است و اهل حاشیه و جنجال نیست.

پیوس: اشتباه بزرگ برانکو، نشاندن مسلمان روی نیمکت بود

به گزارش خبر ورزشی، آقای گل سالهای نهچندان دور پرسپولیس و فوتبال ایران همواره هم سعی کرده از تیم سابق خود حمایت کند.

اما دیروز وقتی با پیوس تماس گرفتیم به شدت ناراحت بود و...

*آقافرشاد چه خبر؟

میخواستید چه خبری باشد؟!

*هنوز هم به فکر شهرآورد و شکست پرسپولیس هستید؟

مگر میشود فراموش کنیم؟ باور کنید خیلی با خودم دو دو تا چهار تا کردم حرفی نزنم. انتقادی نکنم ولی نمیشود. به خاطر مردم و هواداران پرسپولیس نمیشود سکوت کرد. دلم میسوزد.

*توضیح بیشتری میدهید؟

ببینید من چیدمان اولیه و ترکیب اصلی پرسپولیس را که دیدم به خانوادهام گفتم باختیم.

*چرا؟

مشخص بود. مگر میشود تیم بدون هافبک بازیساز بازی کند بزرگترین اشتباه برانکو روی نیمکت نشاندن محسن مسلمان بود. من نمیدانم چه مشکلی وجود دارد. اگر واقعاً برانکو با مسلمان مشکل دارد که نباید او را در لیست ۱۸ نفره قرار بدهد. اگر در لیست ۱۸ نفره او را میگذارد پس باید هم استفاده کند. شما فکر کنید اگر محسن عاشوری زمان ما نبود شاید من هم نمیتوانستم گل بزنم.

*یعنی علی علیپور مقصر نبود؟

نه، علی علیپور چه تقصیری دارد. اصلاً کسی او را تغذیه کرد؟ ما بیشترین عناصر دفاعی را داخل زمین گذاشتیم و توقع داشتیم نتیجه چه شود؟

*استقلال را چطور دیدید؟

استقلال میل برد داشت. میخواست برنده شود و این خواستن نزد مربیان و بازیکنان این تیم به وضوح دیده میشد. در حالی که پرسپولیسیها ظاهراً برای مساوی آمده بودند و دل به ضدحملات بستند.

*پرسپولیس که فاصله خوبی با تیم دوم جدول دارد، شهرآورد رفت را هم برده بود و فشاری روی برانکو نبود. چرا سرمربی پرسپولیس چنین ترکیبی چید؟

وا... من هم مثل شما نمیدانم. این همه احتیاط برای چه بود؟ راحت میتوانستیم بازی کنیم. به قول شما صدرنشین و تقریباً قهرمان زودهنگام فصل هستیم. بازی رفت را هم برده بودیم و برانکو میتوانست تیمش را هجومی بچیند اما بیدلیل احتیاط کرد.

*بهترین بازیکن زمین چه کسی بود؟

وریا غفوری، سرور جپاروف و داریوش شجاعیان از استقلال خوب بودند اما در پرسپولیس... (پس از کلی مکث کردن) هیچ کدام عملکرد مناسبی نداشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی