نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:از بازی خیلی راضی هستم زیرا برای ما این بازی خیلی مهم بود.

برانکو: در لیگ قهرمانان نباید این همه فرصت از دست بدهیم

به گزارش خبر ورزشی، برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل الوصل امارات در نشست خبری گفت: در ابتدا باید بگویم از بازی خیلی راضی هستم زیرا برای ما این بازی خیلی مهم بود. به بازیکنانم بابت برد و بازی درخشانی که ارائه کردند تبریک میگویم.
*مقابل استقلال بازی خودمان را انجام ندادیم و فقط توپهای بلند فرستادیم
وی افزود: هواداران بیشماری که در ورزشگاه بودند خوشحال شدند. آنچه باعث خوشحالی من از بازیکنانم است اینکه خیلی زود بعد از دو باخت به پیروزی رسیدند. اینجاست که توانایی خودمان را نشان دادیم. بازی ما خیلی خوب بود خیلی صبور بودیم و با سماجت و مستمر در پاسکاری هایمان بودیم.بازی متفاوتی نسبت به بازی با استقلال بود. که فقط توپ های بلند زیادی ارایه کردیم را نشان دادیم مقابل استقلال بازی خودمان را انجام ندادیم. ۲ گل زدیم و موقعیت های گل زیاد دیگری خلق کردیم و تنها انتقاد این است که در لیگ قهرمانان نباید این همه فرصت را از دست بدهیم.
*گل احمدزاده راه را برای برد پرسپولیس باز کرد
برانکو افزود: هفته آینده به دبی میرویم تا برای بازی آینده آماده شویم. این مسابقه میتواند خیلی چیزها را تعیین کند. به فرشاد احمدزاده هم تبریک میگویم که بهترین بازیکن میدان بود و گلی که او برای ما زد راه را برای این برد باز کرد.
* از بازیکنانم گلایه نمیکنم؛ در فوتبال تیمی وجود ندارد که همیشه برنده باشد
وی  در مورد اینکه بهتر است به هواداران پرسپولیس توصیه کنند که صبورتر باشند و در باختها هم تیم را حمایت کنند، گفت: با نظر شما موافقم البته طبیعی است هواداران پرسپولیس مثل هواداران تمام دنیا به دنبال برد باشند اما این ورزش است و در فوتبال تیمی وجود ندارد که همیشه برنده شود. میدانم هواداران عزیز ما در سه سال اخیر به صحنههای شادی خیلی عادت کردند اما همانطور که قبل و بعد از بازی استقلال گفتم هرگز نمیخواهم از بازی بازیکنانم و رفتار آنها گلایه کنم و از نحوه بازیشان انتقاد کنم. طبیعی است که در برخی صحنهها ممکن است تیمی ضعیف ظاهر شود. اما بازیکنان ما در سه سال اخیر خدمات زیادی ارائه کردند و نتایج درخشانی گرفتند و هیچ کسی حق ندارد ناراحت شود. آن هم به خاطر یک باخت. درک میکنم شوق و اشتیاق استقلال خیلی زیاد است. مثل قهرمانی لیگ است اما باید به بازیکنانم به خاطر خدماتی که در این سه سال ارائه کردند، تبریک بگویم.
*کیفیت پرسپولیس طوری است که خیلی راحت تغییر سیستم میدهد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص سیستم پرسپولیس که از 2-4-4 و 2-4-4 لوزی در مسابقات استفاده میشود، گفت: کیفیت تیم ما این است که به راحتی میتوانیم خیلی راحت روی یک سیستم دیگر شیفت کنیم و بازیکنان ما پستهایی دارند که روش بازی کردن و انتخاب سیستم ما به آمادگی آنها بستگی دارد. ما با هر دو سیستم میبریم و نتیجه میگیریم و طبیعی است که آمادگی بازیکنان سیستم ما را انتخاب کند. امروز دو گل زدیم و حداقل 7-8 موقعیت ایجاد کردیم. طبیعی است که باید برخی بازیکنان به فرم ایدهال برسند. مثل احمد نوراللهی که مدتها بازی آنچنانی نداشته و البته 10 بازی دیگر تا پایان مسابقات باقی مانده است.
*کار پرسپولیس در کل سخت است
برانکو در خصوص اینکه امروز الوصل 7 بازیکن اصلیاش را نداشت و آیا بازگشت آنها کار پرسپولیس را در امارات سخت نمیکند،گفت: امروز هم بازی آسانی نداشتیم و در لیگ قهرمانان هیچ مسابقهای آسان نیست. اینکه بازیکنان الوصل نبودند مشکل من نیست. اما قبول دارم کارمان در کل سخت است. این را هم بگویم ما هم امروز تعدادی از بازیکنانمان را نداشتیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی