نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعيد داورپناه، ملي‌پوش تيم بسكتبال پتروشيمي اين روزها در ماهشهر سخت تمرين مي‌كند تا براي حضور در رقابت‌هاي باشگاهي غرب آسيا آماده شود.

داورپناه: قول قهرمانی نمی‌دهم ولی برای آن می‌جنگيم

به گزارش خبرورزشی، او براي موفقيت در لبنان معتقد است: «اگر تيم آرامش خود را حفظ كند كسب قهرماني دور از دسترس نيست. چراكه تمامي بازيكنان انگيزه مضاعف دارند تا ناكامي اين فصل را جبران كنند.»

*از بازگشت به تيم ملي و بازيهاي قزاقستان و عراق بگوييد؟

تيم ملي به واسطه برگزاري فينال، زمان كمي در اختيار داشت تا هماهنگيهاي لازم را پيدا كند اما مقابل قزاقها بعد از فراز و نشيب در نيمه اول، در كوارترهاي بعدي بسيار خوب كار كرد و با اختلاف اين تيم را شكست داديم. مقابل عراق هم در كنار تماشاگران متعصب خود توانستيم بازي بسيار خوبي را ارائه دهيم و انتقام بازي رفت را بگيريم. فكر ميكنم همه طرفداران راضي از سالن بيرون رفتند.

*بازيهاي سخت ديگري پيشرو داريد تا به جام جهاني چين برسيد؟

بله، هر مسابقهاي را نبايد آسان گرفت. از ديدار با قطر گرفته تا رقابت در دور دوم با تيمهاي استراليا و... از سويي هم ما تيم دست و پا شكستهاي نيستيم و همقسم شدهايم كه ديدارها را با توجه به اجراي كامل برنامههاي كادر فني بازي به بازي با پيروزي پشتسر بگذاريم.

*حال از فصل جاري ليگ برتر بگوييد.

تيم ما خيلي خوب پيش رفت و 15 برد پياپي داشتيم اما بعد از آن اتفاقاتي افتاد كه نميخواهم دوباره آنها را زنده كنم، داوري، مصدوميت و...  در هر حال در اين فصل پتروشيمي خوششانس نبود و به جايگاه واقعياش نرسيد.

*پس الان غرب آسيا برايتان خيلي مهم است؟

مسلماً همينطوراست. با وجود سه بازي اما بايد گفت به دنبال انتقام از الرياضي هستيم.

*بازي در سالن پرتماشاگر لبنانيها سخت نيست؟

تمامي نفرات تيم ما در چنين سالنهايي كم بازي نكردهاند. تنها موردي كه احتياج داريم آرامش است. خدا هم كمكمان ميكند و با دست پر برميگرديم. ضمن اينكه من هيچوقت قول قهرماني نميدهم ولي هميشه براي قهرماني جنگيدهام. انگيزههايمان بالاست و اميدوارم با اختلاف زياد آنها را شكست دهيم.

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی