نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان گفت:با استعفای خادم مخالفت شده و فدراسیون کشتی با حضور او راه پر مسئولیت خود را ادامه می‌دهد.

سلطانی‌فر: کشتی با حضور خادم راه خود را ادامه می‌دهد

به گزارش خبرورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان میزبان اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی بود.

وی در این نشست صمیمانه وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دستاوردهای ورزش در ۱۶ ماه مسئولیت خود گفت: همکاری و همدلی بین نمایندگان و مجموعه مدیران و تصمیم گیران ورزش و جوانان کشور، بستر مطلوبی را برای رشد و تعالی ورزش کشور فراهم کرده است و خوشبختانه در سایه این ارامش و تدبیر و تدبر، توانسته ایم در کنار موفقیت های متعدد ورزشی، شادمانی و رضایت مردم را بدست آوریم.

وی افزود: جامعه ورزشی ما اعتقاد دارد در حال حاضر فضای ورزش کشور فضایی امن است و تعاملات منطقی وجود دارد. وظیفه ای بزرگ داریم که باید برای مردم رفاه و اشتغال ایجاد، مسائل بهداشتی و درمانی و آموزشی را حل، زمینه ازدواج جوانان را فراهم و موجبات رضایتمندی مردم را ایجاد کنیم.

سلطانی فر با اشاره به انتخابات بهنگام و آزاد 20 فدراسیون ورزشی عنوان کرد: در حال حاضر تنها یک فدراسیون به دلایلی کاملا مشخص با سرپرستی اداره می شود. نابسامانی، گرفتاری، بدهکاری و بی برنامه گی از جمله معایب مدیریت سرپرستی در فدراسیون ها بود.
وزیر ورزش در ادامه خاطرنشان کرد: کمک به برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک که با حضور اکثراعضای مجمع برگزار شد و به گفته اعضا بی حاشیه ترین انتخابات کمیته پس از انقلاب بوده است، از دیگر اقدامات مثبت به شمار می ورد. هر موقع بحرانی بین این دو نهاد نبوده رشد ورزش کشور بیشتر بوده که امیدوارم با هماهنگی بیشتر با دکتر صالحی امیری موجبات رشد ورزش کشور را فراهم کنیم.
وی در ادامه این نشست با اشاره به بحث زیرساخت های ورزش کشور اذعان داشت: بیش از 650 پروژه ورزشی که پایه های آن را دیگران گذاشته بودند، پس از دهه ها افتتاح کردیم. همچنین با بررسی و برنامه ریزی دقیق تعداد بالایی از پروژه های بزرگ نیمه کاره را شناسایی کردیم که با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی داشتیم در سال آینده به بهره برداری خواهیم رساند.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: امید دارم که با تلاش بیشتر تا پایان دولت دوازدهم بیش از 70 درصد پروژه های نیمه تمام بزرگ را به اتمام برسانیم و زیرساخت های رشد ورزش کشور را فراهم کنیم.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تشکیل ستاد فجر چهلم در وزارتخانه گفت: برای چهلمین فجر انقلاب اسلامی ستادی با حضور همه معاونین تشکیل شده است و انشاالله بنا داریم در چهلمین بهار آزادی، چهل پروژه بزرگ را در سراسر ایران به بهره برداری برسانیم.
وزیر ورزش و جوانان درباره برخی حواشی این روزهای ورزش یادآور شد: در اصول کلی نظام و منافع ملی، نظر مقام معظم رهبری و راهبردهای کشور کاملا روشن است و تمامی مدیران و روسای فدراسیون های ورزشی باید در چارچوب آن حرکت کنند و خوشبختانه این نگاه در نزد تمامی تصمیم گیران ورزش کشور وجود دارد.
وزیر ورزش و جوانان درباره استعفای خادم از فدراسیون کشتی که مورد سیوال نمایندگان مردم بود تصریح کرد: همان طور که من و معاون قهرمانی هم اعلام کرده ایم با این استعفا مخالفت شده است و آقای خادم به عنوان یک قهرمانی ملی و مدیری ارزشی خود را قایل به حفظ ارزشهای نظام، کشور و کمک به موفقیت این رشته پر طرفدار می داند و انشاالله فدراسیون کشتی با حضور رسول خادم راه پر مسئولیت خود را ادامه می دهد.
سلطانی فر درباره نظر یکی از نمایندگان مردم در مجلس درباره حضور خانواده ها در ورزشگاه ه گفت: این موضوع خواست مردم، دولت و مجلس است و خوشبختانه توانسته ایم با حوصله، بدور از جنجال و حاشیه گام های خوبی در این مورد برداریم و انشاالله این موضوع در آینده بیشتر روشن خواهد شد.
وی همچنین در خصوص ساماندهی باشگاه های کشور اظهار داشت: همه ما در قبال مردم و سرمایه های آنها مسئولیت داریم و برای حفظ منافع فوتبال و دفاع از اعتبار فوتبال ایران، چندین جلسه سنگین با افراد مختلف داشتیم و در حالی که کمتر کسی فکر می کرد 4 تیم ما بتوانند مجوز حضور در جام باشگاه های آسیا را بگیرند، خوشبختانه این مهم اتفاق افتاد و توانستیم این مجوز ها را کسب کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی