نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صدرنشین امارات امشب در حالی به مصاف استقلال می رود که با بهره بردن از مثلثی ویرانگر و گران قیمت آزمونی دشوار برای دژ دفاعی آبی ها رقم خواهد زد.

مثلث ویرانگر حریف استقلال را بهتر بشناسید

به گزارش خبرورزشی، یکی از حساس ترین بازی های گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا امشب در حالی به میزبانی ورزشگاه هزا بن زائد انجام می شود که العین به عنوان صدرنشین لیگ امارات و مدعی اول قهرمانی برای رسیدن به اولین برد آسیایی خود در این گروه دشوار چشم به درخشش مثلث ویرانگر در عین حال گران قیمت خود در ساختار تهاجمی دارد.
این مثلث متشکل از مارکوس برگ از سوئد، حسین الشحات از مصر و کایو برزیلی در فصل جاری رقابت های لیگ امارات عملکرد خیره کننده ای از خود به جا گذاشتند به خصوص از روزی که الشحات با انتقالی قرضی و گران قیمت از باشگاه مصری راهی بنفش پوشان شهر العین شد.


وینفرد شفر که در هفته های گذشته به خوبی توانسته انقلاب بزرگی در ساختار تدافعی استقلال ایجاد کند امشب با دژ بتنی که در اختیار دارد باید مقابل یکی از ویرانگرترین مثلث های تهاجمی منطقه غرب قاره آسیا مبارزه نفسگیری داشته باشد جایی که هر سه ظلع این مثلث خصوصیات متفاوت و ترسناکی دارند که کنترل آنها به مردانی هنرمند نیاز دارد.
مارکوس برگ مهاجم 33 ساله سوئدی با سابقه حضور در باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله پانتینایکوس یونان در فصل جاری بهترین گلزن العین و نفر دوم آقای گل های امارات است، مهاجمی بلند قامت و فیزیکی با همان خصوصیات بارز فوتبالیست های اسکاندیناوی که از قدرت سرزنی و تمام کنندگی بالایی برخوردار هستند. چپ و راست مارکوس برگ را دو مهاجم تکنیکی و باهوش از برزیل و مصر پر کرده اند تا در سیستم تهاجمی زوران مامیچ یعنی 3-4-3 تمام توپ ها در کناره ها به این دو بازیکن ختم شود.


حسین الشحات نقش وینگر راست را بازی می کند و کایو برزیلی که هنر او را در بازی 9 ماه قبل دو تیم در تراژدی رقم خورده برای استقلالی ها به وضوح تماشاکردیم نقش وینگر چپ را بازی کند. سه بازیکنی که نقش توپخانه آتشین العین را بازی می کنند و از پشت توسط خط میانی لوزی شکل به رهبری عمر عبدالرحمان حمایت و تغدیه می شوند.
پیرمرد آلمانی نیمکت استقلال قطعا با شناخت کامل و آنالیز بنفش ها تدابیر تاکتیکی لازم برای مهار این مثلث ویرانگر را در دستور کار شاگردانش قرار خواهد داد که با توجه به پتانسیل موجود در اردوی استقلال می توان از نفراتی مثل امید ابراهیمی و فرشید باقری به عنوان تخریب چی های اصلی به عنوان کلیدی ترین نفرات در مهار این مثلث نام برد بلکه آنها با دوندگی و جنگندگی مانعه رسیدن توپ به اضلاع این مثلث باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی