نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: قهرمانی زود هنگام در لیگ پرسپولیس را بی انگیزه کرده است و امیدوارم هرچه زودتر از این حال و روز بد خارج شویم.

قهرمانی زود هنگام در لیگ، تیم را بی‌انگیزه کرده است

به گزارش خبرورزشی،حسین کلانی ضمن انتقاد از عملکرد فنی پرسپولیس در دیدار مقابل الوصل امارات اظهار داشت: پرسپولیس یک تیم فرسوده و بی انگیزه بود که هیچ تاکتیک مشخصی نداشت. معلوم نیست در تمرینات این تیم چه میگذرد که تا این حد بی برنامه بازی میکند.
وی با اشاره به اینکه گلهای پرسپولیس در این دیدار روی کار تاکتیکی نبود، افزود: گل اول که روی یک اوت دستی و مشکوک به آفساید بود و در خصوص پنالتی هم که فقط میگویم خداراشکر که این ضربه گل شد!
پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دلیل بازی بی برنامه این تیم چیست، اظهار داشت: خلاء یک بازیساز در میانه زمین احساس میشود ضمن اینکه هیچ نشانی از جنگندگی و شادابی در بازیکنان نمیبینیم. باید کسانی که به این تیم نزدیکتر هستد و در تمرینات شرکت میکنند در خصوص اینکه چرا تیم به این حال و روز افتاده، اظهار نظر کنند.
کلانی در پایان خاطرنشان کرد: قهرمانی زود هنگام در لیگ برتر یکی از دلایل بی انگیزگی شاگردان برانکو است و امیدوارم فکری به حال این تیم شود تا از این وضعیت بد فنی نجات پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی