نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسفند سال ۷۷ استقلال با سرمربیگری ناصر حجازی در شهر العین تیم پرستاره این شهر را شکست داد. تک‌گل نماینده ایران با ضربه سر علیرضا اکبرپور حاصل شد.

اکبرپور: گلم به العین برایم ارزش معنوی خاصی دارد

 اکبرپور با حرارت خاصی از آن روزها یاد میکند؛ او به عنوان یکی از مؤثرترین بازیکنان ۲ دهه اخیر استقلال به خبرورزشی گفت: وقتی میخواستیم راهی امارات شویم، اکثر کارشناسان میگفتند استقلال کنار بکشد بهتر است چون از این الهلال و العین ۴، ۵ گل میخورد و برایمان خیلی بد میشود، اما ناصرخان حجازی هم تیم خودش را میشناخت و هم شناخت کافی از نمایندگان عربستان و امارات داشت. ایشان با صحبتهایش به همه ما اعتماد به نفس بخشید، چون میدانستیم ناصر حجازی حرف دلش را میزند و اهل تعریف الکی نیست به همین دلیل دلگرم شدیم و با شکست دادن الهلال روحیه بچهها خیلی بالاتر رفت و رسیدیم به بازی با العین که قیمت یک بازیکن خارجیشان اندازه بودجه ۳ سال باشگاه ما بود.

اکبرپور ادامه داد: وقتی ناصرخان، ایوب اصغرخانی را در ارنج گذاشت، همه تعجب کردند اما به خاطر عملکرد ایوب مربیان العین زود عبدی پله، ستاره معروف تیمشان را تعویض کردند. پله به قدری عصبی بود که وقتی دید ایوب داخل آسانسور است، سوار نشد! گلم به العین را خیلی دوست دارم. آن گل برایم یک ارزش معنوی خاص دارد چون فقط آن گل باعث شد ناصرخان برای شادی از جایش بپرد. دلیل خوشحالی ناصرخان فقط فوتبالی نبود، ایشان از رفتار چند کشور حوزه خلیج فارس خوشش نمیآمد. وقتی رسیده بودیم امارات، رسانههای کشورهای عربی فقط به تیمهای الهلال و العین بها میدادند اما بعد از پیروزیهای استقلال مدام دور ناصرخان جمع میشدند. ایشان ابتدا گفت علاقهای به صحبت با آنها ندارد ولی بعداً با یک تحکم و آرامش و به زبان انگلیسی گفت: ما برنده شدیم، مگر قرار بود غیر از این باشد. ایران همیشه در هر زمینهای برابر عربستان و امارات برتری داشته است. حرفهای ایشان نه ورزشی بود، نه سیاسی و همواره عقیده داشت ایران باید کشور جهان اولی باشد.

اکبرپور درخصوص بازی امشب استقلال و العین گفت: تیم ما الان با وینفرد شفر بهتر شده و میتوانیم برنده شویم. این را در نظر بگیرید شفر الان مربی درجه دوم و سوم جهان نیست و اینقدر مثبت کار کرده و متأسفانه نشان میدهد مربیان داخلی باید خودشان را تقویت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی