نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین ترابپور گفت: مخالف تغيير دروازه‌بان‌های استقلالم.

روش شفر منسوخ شده است

به گزارش خبر ورزشی، حسین ترابپور با روش انتخاب دروازهبانان استقلال برای بازی در ترکیب این تیم مخالف بود و این روش را منسوخ شده میدانست.

*استقلال باز هم دروازهبان خود را تغییر داد! این روش در یک تیم حرفهای صحیح است؟

اول از هر چیز باید بگویم ما در تیم نیستیم و نمیدانیم چه اتفاقی در طول یک روز رخ داده است. شاید دیروز ظهر مهدی (رحمتی) سرما خورده باشد یا دلدرد داشته که حسینی را به ترکیب برگردانده است.

* کلاً این روش روال کار همه تیمهاست یا... ؟

... تا جایی که یادمان است، این روش 20 سال پیش منسوخ شده و دیگر تیمها یک دروازهبان اول و یک دروازهبان دوم دارند. من مخالف این کار هستم که هر بازی یک دروازهبان را درون گل بگذاریم.

* اما در رئال هم این کار را میکردند.

بله! دیگو لوپز در لالیگا بازی میکرد و کاسیاس در لیگ قهرمانان اروپا اما این در استقلال متفاوت است. آسیا و لیگ برتر ندارد. دائم در حال تغییر دروازهبان هستیم و این به ضرر دو دروازهبان است.

* از نظر بدنی یا روحی؟

بیشتر روحی چون از نظر بدنی همه تمرین میکنند ولی 60، 70 درصد لطمه دروازهبان روحی است که وقتی خوب کار کرده، نیمکتنشین میشود.

* در این قبیل موارد دروازهبان جوانتر بیشتر لطمه میبیند یا مسنتر؟

قطعاً دروازهبان باتجربهتر. مهدی (رحمتی) هنوز هم گلر اول ایران است. این تغییرات برای زمانی است که دروازهبان اول محروم یا مصدوم میشود و یک بازی گلر دوم به ترکیب میرود و باز با رفع محرومیت یا مصدومیت دروازهبان اول به ترکیب برمیگردد. مهدی در دیدار با الهلال عالی بود ولی تیم در بازگشت به ایران مقابل فولاد با حسینی به زمین رفت.

* اما تیم نتیجه میگیرد؟

این روشی نیست که عمومیت داشته باشد ولی به هر حال تیم تحت اختیار شفر است و قطعاً او برای این کار دلایل خودش را دارد. این نظر من است و تأکید میکنم هر دو دروازهبان استقلال را هم دوست دارم و برای هر دوی آنها آرزوی موفقیت میکنم. فقط امیدوارم هر اتفاقی میافتد با هر دروازهبانی که به زمین میرود، نتیجهاش به سود استقلال باشد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی