نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیروز قربانی بازیکن اسبق استقلال گفت:هوادار از سرمربی استقلال راضی است.

قربانی: باید زودتر از این قرارداد شفر تمدید می‌شد

به گزارش خبر ورزشی، پیروز قربانی از نتایجی که استقلال با شفر گرفته، ابراز رضایت میکند و امیدوار است این روند تا کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی ادامه داشته باشد.

*اوضاع استقلال را چطور ارزیابی میکنید؟

استقلال به آنچه از بازیهایش میخواهد، رسیده است. این اتفاق البته با درپیش بودن جام جهانی همزمان شده و این انگیزه را بین نفرات تیم به وجود آورده که بتوانند با انرژی بیشتری در رقابتها حضور داشته باشند. شک نداشته باشید که بازیکن با این وضعیت نیروی مضاعفی برای بازی و نشان دادن خودش پیدا میکند... 

*... از کجا اینقدر مطمئن هستید؟

طبیعی است. ما خودمان هم این روزها را سپری کردهایم و الان هم در تیمهایی که با بازیکنانشان ارتباط داریم، متوجه این موضوع میشویم.

* نقش شفر در این موفقیتها چقدر بوده است؟

قطعاً نقش او انکارناپذیر است. استقلال از روزی که شفر هدایتش را در دست گرفته، رفتهرفته به شرایط آرمانی رسیده و این البته طبیعی هم بود چون بازیکنان مصدوم و محروم ابتدای فصل کمکم به تیم اضافه شدند و سر و شکل استقلال کاملتر شد. با این همه تیم با ورود کادر فنی جدید نتایج بهتری هم گرفت و الان در بهترین شرایط نسبت به همین روزها در ابتدای فصل است.

* این روزها شفر و موضوع تمدید قراردادش مطرح است. این اقدام تا چه اندازه برای مدیران باشگاه و آینده تیم مهم است؟

طبیعی است که هوادار از شرایط تیم رضایت دارد و این نتایج را از چشم شفر میبیند. باشگاه یا باید قرارداد شفر را تمدید کند یا نفری که جایگزین او میکند باید تضمین بدهد که نتایج این مدت را تکرار کند. این برای هوادار از هر چیزی مهمتر است.

* بهتر نبود از ابتدا با او دوساله میبستند؟

نه! این هم اقدامی ریسکی بود. اتفاقاً باشگاه کار درستی کرده که با شفر کوتاهمدت قرارداد بسته ولی وقتی در نیمفصل دوم تیم روند رو به بالا را استارت زد و همه کارشناسان اذعان کردند که تیم منظم و بابرنامه کار میکند، باید این اقدام صورت میگرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی