نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی منچسترسیتی یک بار دیگر از شاگرد سابق خود در بارسلونا تمجید کرد و او را باعث پیشرفت مربیانش از جمله این مرد کاتالان دانست.

گواردیولا: مسی نه فقط تیم‌، بلکه مربیانش را هم ارتقا می‌دهد

به گزارش خبر ورزشی، لیونل مسی این هفته با ضربه ایستگاهیاش مقابل اتلتیکو مادرید که مسبب پیروزی یک بر صفر بارسلونا شد، یک بار دیگر دنیای فوتبال را حیرتزده کرد. این سومین گل متوالی او با ضربات آزاد طی سه بازی اخیر بارسلونا بود که پپ گواردیولا را هم تحت تأثیر قرار داد.
او به شبکه Directv Sport گفت: مسی این توانایی را دارد که سطح همه اطرافیانش را ارتقا دهد. من تصور میکنم که او حتی سطح مربیانی که با او کار کردهاند را هم ارتقا داده است.
گواردیولا در ادامه به جام جهانی 2018 اشاره کرد و گفت ترجیح میدهد که تیمهای حاضر در این تورنمنت با ارائه بازیهای هجومی این تورنمنت را جذاب کنند و سرمربیان شجاعانه تیمهایشان را به میدان بفرستند.
او تأکید کرد: کیفیت جام جهانی به میزان شهامت سرمربیان بستگی خواهد داشت. اگر آنها به ارائه فوتبال هجومی فکر کنند، جام جهانی خوبی خواهیم داشت. وقتی شما به مراحل یک چهارم نهایی یا نیمه نهایی میرسید، کار سختتر خواهد بود اما مربیانی هستند که فکر میکنند بهترین راه نباختن مثبتاندیش بودن است.
گواردیولا درباره وضعیت فعلیاش در منچسترسیتی هم اظهارنظر کرد و اینکه آیا هواداران این تیم چند سال دیگر هم خواهند توانست از تماشای فوتبال او لذت ببرند یا نه.
او عنوان کرد: من به این نتیجه رسیدهام که منچسترسیتی باشگاهی به مراتب بزرگتر و بهتر از آن چیزی است که مردم تصور میکنند. من این را که تا 10 سال دیگر ممکن است مربی باشم را رد نمیکنم اما همه چیز به احساسم بستگی دارد و اینکه باز هم محبوب باشم یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی