نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همگان همه چیز را دیدند و شهادت دادند که پیروزی مهم استقلال را یک ناداور دزدید!

 ۱- همه چیز را همگان دانند!

همگان نحوه بازی استقلال را پسندیدند و بر قدرت کمالیافته بازیاش صحه گذاردند! همگان بازی استقلال را در نوع خود و در حد خود بهترین فوتبال تاکتیکمحور و هدفمند دانستند!

استقلال برتر از حد تصور ظاهر شد و توانست اداره تاکتیکی خود را به حریف صاحبخانه- تیم العین- تحمیل کند!

استقلال فقط در یک مورد کم آورد: ... در ارزیابی قدرت داور ناداور بازی دچار اشتباه شد! تمام عوامل مؤثر دیدار العین- استقلال به خوبی حلاجی شدند غیر از نقش ناداوری که لباس داوری بر تن داشت! همو که دو پنالتی تقدیم ثروتمندان العین کرد! گویا که مرد مالزیایی یک توبره پنالتی به دوش خود داشت برای فروش به صاحبخانه!

درباره داوری، درباره غلطهای پنالتی و پنالتیهای غلط حرفها را همه زدهاند! درباره بازی استقلال هم گفتنیها را همه به زبان آوردهاند!

فروش آبرو

۲- از سال ۴۷ تا امروز همواره حساب داوری را از داوران جدا کردهام! باورم به من حکم کرده که داوری بد داریم اما داور بد نداریم!

مرد مالزیایی در مسابقه العین- استقلال کاری کرد که همه با هم دیدیم: ... هم داور بد میتوان داشت و هم داوری افتضاح و بدتر از افتضاح!

نمیدانم بهای این دو پنالتی چند بود ولی میدانم که هیچ گربهای محض رضای خدا موش نمیگیرد! همه چیز و هر چیز قیمتی دارد!

تیم العین نشان داد که بالاترین تدبیر و مافوق همه تاکتیکها ساخت و پاخت با داوری است که از ناداوری پروا ندارد!

عدهای هستند که میگویند داور بد و داوری بد نداریم حتی اگر خلافش هم ثابت شود!

این حضرات که وکلای تسخیری غلطهای داوری و داورهای غلط هستند حالا چه دارند تا بگویند؟! باز هم چشم خود را روی این همه چشمبندی میبندند! باز هم حقخوریهای داوری و اعمال نفوذ در سرنوشت بازیها بخشی از داوری هستند؟

دلم برای داور مسابقه استقلال- العین میسوزد! چه ارزان و چه مفت آبروی خود را به حراج گذاشت!

مرتضی تبریزی، تیام شماره ۲

امیر، یک شفر جوانتر

3- درباره بازی استقلال یک کلمه کافی است: خوب بود!

در تیم استقلال همه خوب بودند، باقری- شماره ۱۴- مجید حسینی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، حسین حسینی، روزبه، وریا، کاپیتان ابراهیمی، همه خوب بودند! جپاروف و تیام که در خوبی هم خوب بودند! دست شفر درد نکند! دست استقلال درد نکند! جپاروف یک جور و تیام یک جور دیگر دستشان درد نکند!

نیمه اول دستور کار پاس بده و بمان بود، در نیمه دوم برنامه عوض شد و تبدیل شد به پاس بده و برو! پاس بده و بدو! هر دو گل استقلال نتیجه هر دو نحوه حرکت تیم بود! پاس بده و بمان تا در دفاع پرتعداد باشی! پاس بده و برو تا در حمله سریع و ضربتی باشی!

پیروزی استقلال را از چنگش دزدیدند و خارج کردند اما ذوبآهن اجازه نداد تا یک مو از سر بردنش کم شود! برای ذوبآهن دو گل زدن خیلی کم بود! برای ذوبآهن مرتضی تبریزی کپی برابر اصل «تیام» بود! درباره تیم ژنرال و شکل بازیاش که درست است و کاملعیار است سر فرصت باید حرفها زد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی