۰
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: به بازیکنان گفته‌ام ما هیچ برتری نسبت به خونه به خونه در خارج از زمین نداریم و تلاش می‌کنیم با پیروزی در این بازی فینالیست جام حذفی شویم.

ویسی: کارشکنی در کار دلفی انسانیت نیست

به گزارش خبرورزشی، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل خونه به خونه بابل در مرحله نیمهنهایی جام حذفی، گفت: یکی از بازیهای بسیار حساس سال 96 ماست بازی که میتواند شادی را به مردم خوزستان هدیه کند و مردم با خوشحالی امسال را با حضور در فینال جام حذفی به پایان برسانند.

وی ادامه داد: همانطور که بازیکنان ما با وجود تمام مشکلاتی که داشتند با تمام وجود و شرافتمندانه بازی کردند تلاش میکنیم این بازی را ببریم و فینالیست جام حذفی شویم.

سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: شناخت کافی و خوبی از خونه به خونه داریم چندین بازی آنها را رصد کرده ایم و با تغییراتی که در کادر فنی آنها انجام شده است انگیزه بالایی دارند. شناختی که باید داشته باشیم خواهیم داشت و به حریف به عنوان یک تیم لیگ یکی نگاه نمیکنیم و اینکه ما پایین جدول لیگ برتر و آنها بالای جدول لیگ دسته اول هستند که فاصله زیادی نیست. باید با تمام وجود بازی کنیم تا بازی را ببریم و به خرمشهر برویم.

وی درباره حضور دلفی در تمرینات تیم فوتبال آیندهوون هلند و اینکه آیا این بازیکن جوان مجوز این سفر را داشته است یا نه، گفت: به عنوان سرمربی تیم میتوانم به بازیکنان و مربیانم مرخصی بدهم از مدتها قبل و بعد از بازگشت از جام جهانی او منتظر بود تا فرصتی دست بدهد و برای حضور در تمرینات تیم هلندی و تست دادن به این کشور برود و در این تاریخ هماهنگ کردیم چون تاریخ جام حذفی را نمیدانستیم. وظیفه من بود به بازیکنانم مرخصی بدهم.

سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: این افتخاری برای ایران و خوزستان است. اینکه من در کارش کارشکنی کنم انسانیت نیست حضور این بازیکن در خارج از کشور نام ایران را بالا میبرد اینکه بخواهم عقدهای بازی در بیاورم و اذیتش کنم بیانصافی محض است اما ظاهراً آنها نامهای به باشگاه زدند که مدیر ما در ایتالیا بود به من گفتند نامه را تلگرام کنند که من گفتم تلگرام ندارم. حالا به هر طریقی رفته است. انسانی نیست که بخواهیم او را اذیت کنیم.

ویسی در پاسخ به این سؤال که آیا غیبت این بازیکن در دیدار حساس نیمه نهایی جام حذفی به استقلال خوزستان لطمه نمیزند، گفت: فکر میکنیم او سه اخطاره بوده است. مگر جایگزینی برای او نداریم؟ اگر مسئولان باشگاه خیلی به فکر هستند کولیبالی را برگردانند یا پول بچهها را بدهند تا مشکلی نداشته باشند خیلی از بازیکنان ما کرایه برای حضور در تمرینات را نداشتند شاید خیلیها بخندند اما این واقعیت است.

وی در ادامه گفت: شاید اگر آنها در لیگ یک بازی داشته باشند، بی انگیزگی برایشان درست باشد اما بازی با تیم لیگ برتری به آنها انگیزه بیشتری میدهد از طرفی اگر بازیکنان ما فکر کنند از آنها بالاتر هستند حریف ما را رد میکند و میرود. به بچهها گفتهام که هیچ برتری خارج از زمین قبل از مسابقه نسبت به حریف نداریم. اینکه بگوییم برتر هستیم و به فینال رفتهایم درست نیست. در زمین و بعد از پایان بازی و سوت داور مشخص میشود کدام تیم برنده است ما برای پیروزی و حضور در فینال جام حذفی به میدان میرویم.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی