۰
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه بان سابق تیم ملی اعتقاد دارد برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر باید کارشان را در پرسپولیس و استقلال ادامه دهندتا این دو تیم به موفقیت های بیشتری برسند.

نکیسا: شفر و برانکو را حفظ کنید

به گزارش خبرورزشی، نیما نکیسا درباره عملکرد برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس عنوان کرد: شکست مقابل السد قطر و باخت در دربی نباید باعث این شود که به تواناییهای برانکو ایوانکوویچ شک کنیم. برانکو کارهای بزرگی برای پرسپولیس و حتی فوتبال ایران انجام داده و دو شکست که حتی یکی از آنها در دیدار حیثیتی با استقلال رقم خورده باشد هم نمیتواند ارزشهای برانکو را زیر سؤال ببرد. این سرمربی کروات توانسته پرسپولیس را تبدیل به تیمی فراتر از ایران کند. پرسپولیس تیمی شده که خود را بالا کشیده و از ایران جدا شده است. دیگر قهرمانی در ایران حتی برای خود پرسپولیسیها هم جذابیت زیادی ندارد و آنها به دنبال قهرمانی در آسیا هستند.

وی ادامه داد: من به این موضوع شک ندارم که اگر برانکو در پرسپولیس بماند و تیم هم تقویت شود، پرسپولیس میتواند به آنچه در آسیا میخواهد برسد. همین تیم فعلی پرسپولیس هم شایستگی قهرمان شدن در آسیا را دارد، اما در این شکی نیست که این تیم باید تقویت شود تا با خیالی آسوده بتواند بعد از سالها طلسم قهرمان نشدن فوتبال ایران در آسیا را بشکند. برانکو تحت هر شرایطی باید به همکاریاش با پرسپولیس ادامه دهد و بهترین کسی است که میتواند همچنان موجب درخشش پرسپولیس باشد. در استقلال هم من همین اعتقاد را دارم.
دروازه بان سابق تیم ملی با اشاره به وضعیت استقلال با وینفرد شفر بیان کرد: وینفرد شفر آلمانی هم توانسته تحول ویژهای در استقلال ایجاد کند. تیمی که میآید و پرسپولیس را در یک نیمه اسیر میکند و با هوشمندی تیم قهرمان لیگ را شکست میدهد، معلوم میشود که سرمربی بزرگی دارد که در بازیخوانی بسیار ماهر است. شفر توانسته نظام فوتبالی استقلال را بهبود ببخشد و این تیم را به مجموعهای منظم و با تاکتیک تبدیل کند. امیدوارم استقلال هم بتواند قرارداد شفر را تمدید کند که البته سرخابیها در کنار همه اینها به حمایت هم نیاز دارند و نباید به حال خود رها شوند.
نکیسا در پایان افزود: مسئولان فوتبال باید بدانند که فوتبال ایران برای موفقیت به استقلال و پرسپولیس قدرتمند نیاز دارد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی