نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شادی گل وینگر پرسپولیس در بازی مقابل الوصل امارات به نظر می رسید به نوعی جنگ با هواداران لجبازی با آنهاست.

سوژه روز| ستاره پرسپولیس در تیررس لیگ ستارگان

به گزارش خبرورزشی، فرشاد احمدزاده بعد از دربی در بخش استوری صفحه اینستاگرام خود نوشت اگر مشکل پرسپولیس اوست، در پایان فصل جدا می شود.

البته فرشاد قصد داشت هواداران را از ادامه توهین به خانواده اش باز دارد اما متنی که نوشت، طور دیگری بازتاب پیدا کرد و خیلی ها گفتند فرشاد رفتنی است گرچه نزدیکان به تیم، این موضوع را رد کردند و اعلام کردند فرشاد هم از جمله بازیکنانی است که در پرسپولیس می ماند چون این موضوع، خواسته برانکو ایوانکویچ است.

در این مورد اما شنیدیم فرشاد یک مشتری قطری دارد. گویا باشگاه باشگاه الریان قطر به دنبال یک وینگر راست تکنیکی و سرعتی است و یکی از گزینه های این باشگاه، احمدزاده است. بازیکنی که حالا دیگر، رابطه اش با هواداران به یک چالش جدی تبدیل شده و با مدل شادی گلی که مقابل الوصل امارات داشت، نشان داد هنوز از رفتار تماشاگران پرسپولیس بعد از دربی شاکی و ناراحت است.

به هر حال اگر دیدید فرشاد احمدزاده نیز پرسپولیس را رها کرد و رفت، چندان تعجب نکنید چون این بازیکن وارد راهی شده که قبلا توسط مهدی طارمی رفیق گرمابه و گلستانش پیموده شده بود. طارمی نیز در ابتدا با هواداران پرسپولیس وارد چالش جدی شد و سپس خبر رسید قرار است لژیونر شود و دقیقا همین اتفاق هم رخ داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی