نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سوژه مهم تر از تمدید قرارداد کی روش و شفر در فوتبال ایران وجود ندارد! در حالی که همه نیازهای فوتبال ایران این دو مربی نیستند.

یادداشت سردبیر| همه نیاز فوتبال تمدید قرارداد کی روش و شفر نیست

به گزارش خبر ورزشی، کارلوس کی روش یکی از مربیان شناخته شده فوتبال جهان به شمار می رود و کارنامه اش در تیم ملی مثبت و حتی در جاهایی قابل تحسین بوده و تمدید قرارداد او کار درستی است. از سویی شفر در استقلال شروع خوبی داشته و در اولین فصل حضورش در این تیم می رود که فاتح جام قهرمانی حذفی شود و در لیگ قهرمانان آسیا هم بی شک به دنبال صعود به جایگاه های بهتر است.
همان طور که ماندن کی روش برای هواداران تیم ملی مهم است ماندن شفر هم برای استقلالی ها حا ئز اهمیت است.
می خواهیم این سوال را مطرح کنیم اگر کی روش و شفر از فوتبال ایران بروند فوتبال ایران همه دارایی هایش را از دست خواهد داد؟
نه این طور نیست. می شود حتی مربیانی قوی تر از این دو آورد. نباید همه فکر و ذهن و سوژه فوتبال ما تمدید قرارداد این دو مربی باشد.
تیم ملی زمین تمرین ندارد. باید با سرعت بیشتری زمین شماره دو را آماده کنیم. باید بلافاصله زمین شماره یک را هم در دست بازسازی قرار دهیم. باید کاری کنیم که همه تیم های ملی امان لباس آدیداس بپوشند و این طور نباشد که در فرودگاه لباس را از تن آنها درآوریم. تیم های ما حق پخش می خواهند و حق تبلیغات محیطی و از بس ندارند دیگر بلند پروازی نمی کنند.
همه این ها مهمتر از تمدید قرارداد کی روش است و اینها که درست شود کی روش اتوماتیک وار می ماند و اگر هم نماند می شود مربی ای قوی تر از او حتی با قیمت ارزان تر آورد.
فدراسیون فوتبال در صورت تمدید قرارداد کی روش نباید در بوق و کرنا کند که حال فوتبال ما خیلی خوب است و 5 ستاره دارد.
هیچ فوتبال پنج ستاره ای لیگش بدون حق پخش نیست. تیم ملی اش بدون زمین نیست و...
در استقلال هم همین طور. شفر می گوید گاهی اینترنت نداریم. ماشینی که زیر پایم است با یک تصادف کوچک من را راهی بیمارستان خواهد کرد.
پیش از تمدید قرارداد شفر باید این ها درست شود که اگر درست شود شفر آن را طرح نمی کند و حرفی از رفتن نمی زند.
ما به اصل چسبیدیم و فرع را رها کردیم در حالی که فرع است که اصل را می سازد. مثل جزء که بخشی از کل است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی