۰
جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از علیرضا منصوریان به شدت انتقاد شد. از عضو هیات مدیره گرفته تا هواداران استقلال و رسانه ها. جایی هم انتقادها از حد گذشت. نمونه اش حسن زمانی عضو هیات مدیره که این بار گفته بود از ما به خاطر کنار گذاشتن منصوریان تشکر کرده اند که نوشتیم این همه جفا در حق این مربی جوان روا نیست.

آقای منصوریان این ادبیات – ادیبات قشنگی نیست

به گزارش خبر ورزشی، علیرضا منصوریان در همه ماه های اخیر هیچ گاه در صدد تقابل بر نیامد و برای استقلال حاشیه ایجاد نکرد و منتظر گذشت زمان است تا دوباره به عرصه مربیگری برگردد.
علیرضا منصوریان در استقلال موفق نبود اما این طور نباید گفت که او مربی خوبی نیست. او روزهای خوبی در نفت تهران داشت و فصل گذشته هم اگر بازی با العین را لحاظ نکنیم حضورش در استقلال مثمر ثمر بوده.
علیرضا منصوریان می تواند در آتی روزهای خوب خود در نفت تهران را تکرار کند. حتی روزهایی خوبی که در استقلال داشت و به همراه این تیم نایب قهرمان لیگ برتر شد.
سرمربی سابق استقلال اخیرا در پست ایسنتاگرامی شاید در پاسخ به یک فرد مشخص نوشته است نزدیک به دو سال که به شنیدن زوزه کفتار عادت کردم. زوزه کفتار ترسناک نیست، کافیه یه تیکه لاشه بندازی جلوش! خودش خفه خون می گیره!
اصلا و ابدا کاری نداریم روی سخت علیرضا منصوریان با کیست. واکاوی هم نمی کنیم اما بر این عقیده ایم این ادبیات – ادبیات قشنگی نیست و شان علیرضا منصوریان بالاتر از این است که با چنین واژه های جواب منتقدینش را بدهد.
علیرضا منصوریان مربی است. مربی از کلمه رب می آید که یکی از صفات خداوند است. علیرضا منصوریان معلم است و باید خوبی ها را به شاگردانش ترویج کند. بی احترامی دیگران مجوزی برای تکرار بی احترامی از سوی ما نیست.
از لقمان حکیم پرسیدند ادب از که آموختی، گفت از بی ادبان.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی