نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روز 26 اسفند قابل تیم سیرا لئون، دیدار دوستانه ای برگزار خواهد کرد.

سیرالئون تیم ملی دارد، لیگ ندارد!

به گزارش خبر ورزشی، پیش از این قرار بر این بود که ایران مقابل لیبی دیدار دوستانه ای برگزار کند ولی در نهایت، سیرا لئون جانشین لیبی شد. در حال حاضر، سیرا لئون، در رده نود و هفتم رنکینگ فیفا، دوپله بالاتر از لیبی قرار دارد و جایگاه بهتری نسبت به حریف قبلی ایران دارد.

در روزهای اخیر، شایعات بسیاری در مورد این تیم منتشر شده که هیچ فعالیت فوتبالی از سال 2013 به بعد در این کشور رخ نداده که این موضوع با واقعیت تطابق ندارد. در حقیقت آنها در سال 2017، در رقابتهای مقدماتی جام ملتهای آفریقا شرکت کردند و مقابل تیمهای نیجریه، سنگال و کنیا به میدان رفتند و حتی موفق شدند کنیا را با نتیجه 2-0 شکست دهند. به علاوه در دیداری دوستانه مقابل لیبریا نیز به میدان رفتند که با نتیجه 1-0 مقابل این تیم شکست خوردند.

 

 

همچنین سیرا لئون در ادامه دیدارهای خود در سال 2018، در ادامه رقابتهای مقدماتی جام ملتهای آفریقا 2019، باید با تیمهای اتیوپی، غنا و کنیا روبرو شود.

با این حال لیگ فوتبال این کشور از سال 2013 فعالیتی نداشته است. در این سال، به علت ورشکستگی، لیگ این کشور متوقف شد و با پولی که از سوی بازیکنان جمع آوری شد، لیگ آن فصل به پایان رسید. از سال 2014 به دنبال شیوع بیماری ابولا، لیگ فوتبال این کشور بار دیگر متوقف شد و تا به امروز دیگر فعالیتی در لیگ فوتبال آنها رخ نداده است. به همین علت، بازیکنان تیم ملی سیرا لئون در کشورهای خارجی فوتبال خود را پیگیری میکنند.

بازیکنان شاخص سیرا لئون چه کسانی هستند؟

 

 

به دنبال تعطیلی لیگ این کشور، بازیکنان تیم ملی سیرا لئون در لیگهای خارجی از جمله  لیگ دو فرانسه، فنلاند، سوئد، ترکیه، قبرس، آمریکا، عربستان و ... حضور دارند.

از شاخص ترین بازیکنان این تیم میتوان به سولومون موریس، دروازه بان 27 ساله آنها اشاره کرد که در تیم دیپه در لیگ دوم فرانسه گلری میکند. اومارو بانگورا، کاپیتان 30 ساله سیرا لئون که 43 بازی ملی در کارنامه اش دارد و 4 گل ملی نیز زده، در تیم اف سی زوریخ توپ میزند.

آلفرد سانکوه، هافبک 29 ساله با 13 بازی ملی در دنیزلیاسپور ترکیه بازی میکند و مایل لاهود 31 ساله در باشگاه میامی اف سی آمریکا حضور دارد.

 

 

اما شاخص ترین بازیکن این تیم در خط حمله اش حضور دارد. کی کامارا، مهاجم سیرا لئون که در سال 2018 از نیو انگلند روولوشن به ونکوور وایت کپس پیوست و در لیگ آمریکا نمایشهای درخشانی داشته است. به علاوه او برای نوریچ و میدلزبورو نیز یک فصل به میدان رفته و سابقه بازی کردن در لیگ برتر انگلیس را در کارنامه اش دارد. دیگر بازیکن شاخص سیرا لئون، الحاجی کامارا است که در تیم التعاون عربستان توپ میزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی