۰
جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مامیچ سرمربی تیم فوتبال العین می گوید که تیمش برای کسب هر سه امتیاز بازی به ورزشگاه آزادی می آید.

مامیچ: هواداران استقلال ما را قویتر می کنند

به گزارش خبر ورزشی، مامیچ سرمربی تیم العین امارات در آخرین مصاحبه خود در مورد تساوی 2 بر 2 برابر استقلال تهران گفت: شما در هر بازی دو راه برای پیروزی پیش رو دارید؛ راه سخت و راه آسان؛ ولی ما راه سخت را انتخاب کردیم و بازی مساوی شد، اما هنوز شانس صعود داریم. 

وی ادامه داد: بازی جالبی بود که 4 گل داشت و یک پنالتی داشت و شانس های زیادی هم در این بازی ایجاد شد. تیم استقلال بسیار قوی بود و بازیکنان با کیفیت زیادی دارد. آنها توانستند از ما جلو بیافتند؛ ولی ما شخصیت خودمان را نشان دادیم و بازی را به نقطه ابتدایی بازگرداندیم.

مامیچ در مورد شانس صعود این تیم افزود: هنوز شانس صعود داریم چون سه بازی و 9 امتیاز پیش رو داریم. جای نگرانی نیست. البته ما باید امتیازات بیشتری کسب می کردیم؛ ولی تیم های قدرتمندی در گروه ما هستند و ما تا آخر می جنگیم و به خودمان این اعتماد را داریم که می توانیم صعود کنیم.

سرمربی کروات تیم العین در مورد "شحات" بازیکن هجومی خود که در این دیدار در پست دفاع از او بازی گرفت، توضیح داد: من نمی توانم در کنفرانس مطبوعاتی برای شما همه چیز را تشریح کنم. مدافع ما اسماعیل احمد در ابتدای فصل جراحی داشت و در این بازی احتیاج به استراحت داشت. به او بازی ندادیم تا آمادگی بیشتری برای ادامه رقابت ها داشته باشد. من احترام می گذارم به تمام نظرات؛ ولی من مسئول اول نتایج تیم هستم. در فوتبال هر موقع تیم برنده می شود به خوبی از مربی یاد می کنند و وقتی می بازی مربی را ملامت می کنند.

وی ادامه داد: کسانی که بازی را دیدند، متوجه شدند که حریف در نیمه اول اصلا نتوانست خطری روی دروازه ما ایجاد کند. مربی به دقایق بازی فکر نمی کند و با توجه به کل بازی برنامه های خود را تعیین و برنامه ریزی می کند. من زمانی که "بندر" را در دقایق آخر وارد زمین کردم، موقعیت و خطرات زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم. تعویض های قبلی ما هم نشان داده بود که بازیکنانی که وارد زمین می شوند، می توانند تاثیرگذار باشند. در نهایت نیز مربی تصمیم گیرنده اول و آخر در بعد فنی است.

مامیچ در مورد بازی برگشت که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، نیز بیان کرد: می دانیم که تماشاگران زیادی می آیند؛ ولی می رویم که سه امتیاز را بگیریم. همه مربیان در دنیا فکر می کنند که بهترین نمایش را داشته باشند تا بهترین نتیجه را هم به همراه داشته باشد. می رویم که شخصیت قوی خودمان را نشان بدهیم و حضور تماشاگران به جای اینکه تاثیر منفی روی ما داشته باشند، باعث می شود که بازیکنان ما قویتر بشوند. ما باید معدل گلزنی در بازی های آسیایی را بالاتر ببریم.
سرمربی تیم العین در مورد ترکیب ابتدایی خود توضیحاتی ارائه داد و افزود: در بازی برگشت ما اسماعیل احمد را از شروع بازی وارد زمین می کنیم و محمد عبدالرحمن را هم از ابتدا وارد زمین می کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی