۰
جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سالنامه نوروز 97 خبرورزشی منتشر شد .این بار سالنامه خبر ورزشی به بهانه خوبی به رشته تحریر در آمده است و تقدیم شده است به مردم خوب کرمانشاه.

عکس+ویدیو| سالنامه خبرورزشی منتشر شد

به گزارش خبر ورزشی، این سالنامه دربرگیرنده مصاحبه های زیادی با ستاره ها است. امیر جدیدی که در سی و ششمن جشنواره فیلم فجر سیمرغ  بلورین بهترین بازیگر مرد را به خانه برد. سحر دولتشاهی که بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و هم چنین باران کوثری بازیگر اصلی فیلم فوتبالی عرق سرد.
مصاحبه های متفاوتی  در این سالنامه خواهید خواند از جمله فرهاد مجیدی، علی دایی،مهران مدیری، سامان قدوس ،سید جلال حسینی ،مامه تیام ،سید حسین حسینی ،ناصر ملک مطیعی ،حسن ریوندی ،محمد رضا زائری و دهها چهره ورزشی و غیر ورزشی دیگر .
پرونده های استقلال ،پرسپولیس و تیم ملی و تایم لاین ورزش جهان از دیگر مطالب این مجله است .
سالنامه خبر ورزشی، در استان کرمانشاه بصورت رایگان بین مردم خوب این مرز و بوم توزیع می شود. این سالنامه پیشکش به مردم خوب کرمانشاهان شده است و همچنین
پیشکش به پهلوان علی دایی، جواد خیابانی، کیانوش رستمی و تمام جوانمردان و عیاران ورزش ایران که به یاری آسیبدیدگان زلزله کرمانشاه شتافتند.
این سالنامه یکصد صفحه ای شنبه 19 اسفند در سراسر کشور و در کیوسک های مطبوعاتی به همراه روزنامه توزیع و مجموعا به قیمت 4 هزار تومان عرضه  می شود.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی