نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: به تیمم تبریک می‌گویم و هر کسی که عاشق خونه به خونه است امروز روز بزرگی برای آنهاست.

اسکوچیچ:نمی‌خواهم در مورد فینال و بازی با استقلال صحبت کنم

به گزارش خبر ورزشی،  دراگان اسکوچیچ بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت:  به تیمم تبریک میگویم و هر کسی که عاشق خونه به خونه است امروز روز بزرگی برای آنهاست. شایسته برد بودیم و موقعیتهای زیادی به دست آوردیم. بازی سختی در این آب و هوا بود. این دو روز خیلی احساسی رفتار کردم و خوشحال بودم که در اهواز بودم و یکبار دیگر به بازیکنانم تبریک میگویم و همه هواداران تیم که عاشق خونه به خونه هستند و نتیجه ای تاریخی برای آنهاست. بازی های بزرگ معمولا احساسی می شوند واین مساله طبیعی است و بازی مهمی برای همه بود و برخی وقتها بازیکنان معترض می شوند ولی بازی خوبی انجام دادیم و به بازیکنانم تبریک میگویم.
اسکوچیچ افزود: با خودم فکر میکردم آیا استقلال تهران با تیم نفت آبادان هم در این هوای گرم بازی شان برگزار می شد؟
شانس برای پیروز شدن داشتیم و دیدید که برنده هم شدیم.
وی در مورد بازی با استقلال در فینال جام حذفی گفت: امروز نمیخواهم در مورد فینال و بازی با استقلال صحبت کنم فقط در مورد بازی امروز حرف میزنم و بعد به لیگ فکر میکنم تا بازی استقلال زمان زیادی داریم.
سرمربی خونه به خونه در مورد داوری مسابقه گفت: همانطوری که بازیکنان در زمین اشتباه میکنند داور هم ممکن است اشتباه کند و نمیخواهم در مورد داوری حرف بزنم و فقط می خواهم از عملکرد فوق العاده بازیکنانم بگویم. سفر طولانی هم تا اهواز داشتیم اما وقتی به اهواز آمدم و در ورزشگاه غدیر بازی کردم حس خوبی داشتم.
وی افزود: هر بازی شرایط خودش را دارد و من به تیم خونه به خونه آمدم تا به بازیکنان کمک کنم و آنها تیم را به فینال رساندند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی