۰
جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: روز عجیبی بود سه مصدوم داشتیم در ۱۵ دقیقه، نمی خواهم توجیه کنم اما شرمنده مردم خوزستان شدیم.

ویسی:ما نالایق بازی کردیم!

به گزارش خبر ورزشی، عبدالله ویسی بعد از شکست ۳ بر یک مقابل خونه به خونه در نیمه نهایی جام حذفی در نشست خبری گفت: متاسفانه در یک روز بسیار بد و غیر قابل باور شرمنده مردم فهیم و فوتبالدوست خوزستان شدیم. با تمام وجود برای برنده شدن آمدیم اما روز بد تیم ما بود و در همه نقاط زمین ضعف فاحشی داشتیم و به تیم خونه به خونه تبریک میگویم و ما نالایق بازی کردیم از خودم تا تمام مجموعه ما، روز عجیبی بود سه مصدوم داشتیم در ۱۵ دقیقه، نمی خواهم توجیه کنم اما شرمنده مردم خوزستان شدیم و امیدوارم در لیگ جبران کنیم.
وی افزود: امروز در تیم تغییراتی هم داشتیم که در نهایت جواب ندادند. روز عجیبی برای من بود که در ۱۵ دقیقه ۳ بازیکن خوب تیم مصدوم شدند.
ویسی در مورد شکست ۳ بر ۱ گفت: در جام حذفی باخت با یک یا دو گل فرقی ندارد. مثل لیگ نیست که تفاضل گل به دردمان بخورد. ما تمام نفرات را برای گل زدن به جلو بردیم، گفتیم یا میزنیم یا گل میخوریم که متأسفانه روز بدمان تکمیل شد و گل خوردیم.
سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: ذهنیت ما این بود که فینالیست میشویم و با شرایط روحی و روانی خوبی بازیها را ادامه میدهیم. اکنون باید تمام انرژیمان را برای حفظ تیم برای لیگ برتر بگذاریم. سهمیه استان است و حیف است که این سهمیه از بین برود. نمیدانم چه میشود، اما با تمام تمرکز میجنگیم تا تیم را حفظ کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی