نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم استقلال معتقد است که تمدید قرارداد دو عضو کنونی این تیم برای آبی‌پوشان از نان شب هم واجب‌تر است.

تمدید قرارداد تیام و شفر از نان شب هم واجب‌تر است

به گزارش خبرورزشی، محمد نوری در پاسخ به این سوال که «آیا فقط استقلال را فراتر از آسیا میداند و پرسپولیس چنین وضعیتی ندارد؟»، گفت: پرسپولیس وقتی به خارج از کشور میرود، تیم ملیمان است، اما گروه پرسپولیس و استقلال خیلی فرق میکند. گروه ما یکی سختترین گروههای لیگ قهرمانان است. قبول کنید که استقلال الان منسجم است. به نظر من استقلال با مدیریت، منظم و بهتر از همه تیمهای ایرانی بازی میکند.

وی راجعبه بحث تمدید قرارداد وینفرد شفر با استقلال، عنوان کرد: دو نفر الان خیلی مهم هستند؛ یکی تیام و یکی شفر. قرارداد این دو نفر حتماً باید تمدید شوند، چون تمدید قرارداد شفر و تیام از نان شب هم واجبتر است. شفر باید بماند و زحماتی که کشیده را تکمیل کند. تیام هم چنین شرایطی دارد و با ماندن او و شفر، خیال هواداران استقلال هم راحت میشود.

پیشکسوت تیم استقلال اختلاف علیرضا منصوریان و حسن زمانی را به ضرر این تیم دانست و گفت: الان استقلال بیشتر از همه به آرامش دارد. آقای زمانی صلاح استقلال را میخواهد و علیرضا منصوریان هم برای استقلال زحمت کشیده است. هم آقای زمانی و هم آقای منصوریان سربلندی استقلال را میخواهند. هم منصوریان و هم زمانی عزیزان من هستند، اما استقلال الان به آرامش نیاز دارد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی