نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

موضوع مصرف شیشه یک کشتی‌گیر فرنگی‌کار در روزهای اخیر سروصدای زیادی در محافل ورزشی به راه انداخته است.

اتهام مصرف شیشه به یک‌ کشتی‌گیر

به گزارش خبر ورزشی، کسی که در مسابقات انتخابی بهعنوان نخست رسید اما کادر فنی تیمملی حاضر نشد او را به رقابتهای قهرمانی آسیا اعزام کند. به دنبال این اتفاق، وقتی صدای اعتراض سامان عزیزی بلند میشود، احد پازاج مدیر تیمملی کشتی فرنگی اعلام میکند تست سلامت این کشتیگیر سهستاره شده و او به همین دلیل به قرقیزستان اعزام نشده است. حالا بعد از چند روز با توضیحاتی که عزیزی در مصاحبهاش اعلام کرده، زوایای دیگری از این پرونده برملا شده است.
داستان ٣ ستارهشدن نفر اول انتخابی
سامان عزیزی درباره ماجرای ٣ ستارهشدن تست سلامتی ابتدا به شرایط اردوهای تیمملی و نظارت دقیقی که وجود دارد، اشاره میکند. او با توضیح اتفاقات درون اردو تأکید دارد: «از وقتی در اردو هستیم، ۴بار تست سلامت و ۳بار تست دوپینگ گرفته شده و این یکبار آخر گفتند که تست من مشکل دارد. البته تستها هم به این شکل بود که پزشک تیمملی در اردو با یک لیوان یکبار مصرف حاضر میشد و از ما نمونه ادرار میگرفت؛ اما نمیدانیم آن لیوانها را به کدام آزمایشگاه میبرد. بعد از ۲ هفته هم نتیجه را به ما اعلام میکردند. ۶بار نتیجه تست من منفی درآمده بود؛ تا اینکه یک هفته قبل از آسیایی گفتند تست تو سهستاره شده است.» از آنجایی که هنوز جواب آزمایش این کشتیگیر به خودش داده نشده، او با دفتر رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی هم نامهنگاری داشته و خواهان دریافت آزمایش خود شده تا مشخص شود واقعا چه خطایی کرده است که از تیمملی خط خورده است.
واکنش به شایعه مصرف شیشه
یکی از شایعات مهم و تکاندهنده پیرامون سلمان عزیزی موضوع مصرف مخدر شیشه توسط این کشتیگیر است که برخی اعلام داشتهاند اصلا ٣ ستارهشدن آزمایش سلامت او به خاطر همین مصرف شیشه بوده است. با این حال، عزیزی که خودش هم متوجه چنین شایعاتی شده، دربارهاش میگوید: «دقیقا گفتهاند من شیشه مصرف میکنم. حالا من یک سوال دارم؛ کسی که شیشه مصرف میکند، میتواند ۵سال نفر اول و دوم ایران باشد؟ با من مشکل دارند و تابهحال اجازه ندادند یکبار جامجهانی کشتی بگیرم. فقط یک مسابقه ایندورگیم اعزام شدم که با وجود قرعه سخت طلا گرفتم. متاسفانه با استفاده از لفظ ٣ ستاره با آبروی من بازی کردند. در شهرمان هرکسی که سر از ورزش درنمیآورد، هم به من میگوید این جریان تست ٣ ستاره چیست. اگر تست من ٣ ستاره بود، چرا گفتند به اوکراین میروی که آنجا هم مشکل خروجی را بهانه کردند و من اعزام نشدم؟».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی