نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهردار کلانشهر تبریز با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های هواداران تراکتورسازی برای شناساندن بیشتر تبریز، از برنامه ریزی برای بهبود شرایط استادیوم یادگار امام خبر داد.

هدیه ویژه شهردار تبریز به هواداران تراکتورسازی

به گزارش خبرورزشی، ایرج شهینباهر گفت: در جهت تکریم هواداران پرشور تراکتور و استفاده بهینه از ظرفیت هواداران این تیم در آسیا دستور اهدای ۱۰هزار پرچم دو رو با لوگوی تراکتور و تبریز۲۰۱۸را دادیم.
وی افزود: در بازدید از ورزشگاه یادگار امام (ره) در جریان برخی مشکلات قرار گرفتیم که با مساعدت مدیران استانی در پی حل برخی از آنها هستیم تا هواداران با آرامش و در آسایش در ورزشگاه حضور پیدا کرده و تیم محبوب شهرمان را در مصاف حساس آسیایی همراهی کنند.
 شهین باهر در ادامه گفت: هواداران پرشور تراکتور پیش از این به دلیل وجود مشکلات متعدد از جمله ناهمواری جاده ورزشگاه یادگار امام (ره) و سختی مسیر، مشکلات عدیده ای برای حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم تراکتورسازی داشتند که با هماهنگی لازم بین نهادهای مختلف تصمیمات لازم برای بهبود این شرایط و سهولت حضور هواداران در ورزشگاه اخذ شد.
شهردار تبریز در خاتمه افزود: موفقیت و نتیجه گیری تراکتورسازی و سایر تیم ها و رشته های ورزشی در رقابت های سال 2018 و حضور پرشور هواداران در استادیوم های مختلف یکی از اهداف ما است که می تواند ظرفیت بزرگی برای ما در رویداد تبریز2018 باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی