۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بالاخره فساد در فوتبال وجود دارد، اما با صحبت‌های فردوسی‌پور که هر دوشنبه به دوشنبه راجع به این موضوعات حرف می‌زند، مشکلات حل نمی‌شود.

پروین: من به جادوگری اعتقاد ندارم، فساد در فوتبال وجود دارد

به گزارش خبر ورزشی، علی پروین که در مراسم درختکاری در باشگاه سایپا شرکت کرده بود، در جمع خبرنگاران داشت: به نظرم کار خوبی است که در حال حاضر باشگاه سایپا این کار را انجام داد، من هم به دعوت درویش که لطف داشتند به این مراسم آمدند، امیدوارم این کار ادامهدار باشد و روز به روز کارهای قشنگتر از اهالی ورزش شاهد باشیم.
وی در ادامه در خصوص اینکه آیا فساد در فوتبال وجود دارد یا خیر، گفت: بالاخره این موضوع وجود دارد، اما با صحبتهای فردوسیپور هر دوشنبه به دوشنبه میخواهد در مورد این موضوع حرف بزند، این مشکل حل نمیشود و فکر نمیکنم فردوسیپور بتواند به این موضوع کمک کند. من به جادوگری اعتقاد ندارم، اما میدانم فساد وجود دارد و مشکل فوتبال ما با حضور فردوسیپور درست نمیشود، ما اهالی ورزش باید همه یکدل شویم، کمک کنیم تا مشکل فوتبال را حل کنیم.
علی پروین در ادامه در خصوص شرایط تیم پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس بعد از باختی که مقابل استقلال رقیب دیرینه خود به دست آورد به دنبال این بود که این باخت را جبران کند، به نظرم مقابل الوصل چندان خوب بازی نکرد فقط سه امتیاز را کسب کرد، حتی باختی که مقابل استقلال هم به دست آورد، بازیکنان انگیزه کافی را نداشتند و باعث شد مقابل استقلال شکست بخورد، مطمئناً در بازی برگشت پرسپولیس مقابل الوصل میتوانیم پیروز شویم، کار راحتی داریم، باید از گروهمان صعود کنیم تا در ادامه نتایج خوبی کسب کنیم.
وی در ادامه در خصوص مسائل روز فوتبال و اینکه چه پیشنهادی میکنید این مشکل حل شود، گفت: متأسفانه ما همهاش با هم دعوا میکنیم به جای اینکه یکدل شویم، مشورت کنیم تا مشکل فوتبال حل شود. امیدوارم از پیشکسوتان استفاده کنند.
علی پروین در پایان به خبرنگاران حاضر در مراسم گفت: کیروش و تاج آمدند، بقیه سؤالات را از سرمربی تیم فوتبال بپرسید.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی