نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره تیم العین امارات بازیکنان استقلال را در بازی رفت لیگ قهرمانان آسیا به جوسازی متهم کرد.

عموری: استقلالی‌ها در بازی رفت جوسازی کردند!

به گزارش خبرورزشی، عمر عبدالرحمن ستاره تیم اماراتی در مصاحبه با سایت باشگاه العین حرف های عجیبی بر زبان آورده و با اقتدار از شانس تیمش برای پیروزی گفته است.
عبدالرحمن مصاحبه خود را اینطور شروع کرده است: استقلالی ها بعد از بازی رفت جوسازی زیادی انجام دادند اما جواب ما به مسائلی که آنها درباره داوری مطرح کردند، در زمین خواهد بود. هدف ما پیروزی مقابل استقلال و بازگشت با 3 امتیاز به امارات است.
او صحبت های مغرورانه اش را اینطور ادامه داد: «ما انگیزه زیادی برای بازی با استقلال داریم؛ روحیه جنگندگی و تجربه ای که بازیکنان العین دارند هم کمک خواهد کرد تا بهترین نمایش را در تهران داشته باشیم. درست است که استقلال با حضور هوادارانش بازی می کند اما ما نگرانی از این بابت نداریم و با شرایط خوب می خواهیم برنده مسابقه باشیم. ما حتی خوشحال هم هستیم که هواداران زیادی به ورزشگاه می آیند چون زیبایی فوتبال به تماشاگرانش است. در چنین جوی می خواهیم بهترین نمایش را داشته باشیم.
ستاره تیم ملی امارات در بخش دیگری از حرف های خود بیان کرد: «ما اطمینان داریم که پیروز می شویم و عزم خودمان را جزم کردیم فوق العاده بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. توکلمان به خدا است و شک نداریم بازیکنان ما آرزویی که دارند را برآورده می کنند.
عموری درباره مسائلی که استقلالی ها در هفته گذشته پیرامون داوری بازی رفت مطرح کردند، تاکید کرد: «این جو اتفاقا به سود ما است و تاثیر منفی روی تیم ما نخواهد داشت. ما از ابتدا می خواهیم کنترل بازی را در دست بگیریم و با نتیجه خوبی زمین را ترک کنیم.
دیدار استقلال و العین در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19 دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی