نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهم‌ترين مجمع فوق‌‌العاده فدراسيون ‌كشتي بعدازظهر امروز برگزار مي‌شود.

غيبتِ وزير، پيامی ‌خاص به مجمع، يا برای خادم؟!

به گزارش خبرورزشی، برخلاف مجامع رسمي كه در محل آكادمي ملي المپيك برگزار ميشد، مجمع فوقالعاده كشتي با ممنوعيت حضور خبرنگاران و نمايندگان اصحاب رسانه، ساعت 14 امروز در سالن كنفرانس خانه كشتي عبدا... موحد تهران به رياست محمدرضا داورزني معاون توسعه ورزشقهرماني و حرفهاي وزارت ورزش و جوانان، برگزار ميشود. اتفاقات اخير تا آستانه محروميت و تعليق فدراسيون كشتي كشورمان پيش رفته و با تلاش رسول خادم، محروميت و تعليق فدراسيون منتفي شد اما با 6 ماه محروميت عليرضا كريمي و 2 سال محروميت حميدرضا جمشيدي مربي جوان كرج، به صورت موقت خاتمه يافت.

با توجه به تهديدات كميته بينالمللي المپيك و اتحاديه جهاني كشتي، شمشير حذف و تعليق احتمالي در ميادين پيشرو، بالاي سرِ كشتي ايران قرار گرفته و همين تهديدات موجب نگرانيهايي براي كشتي به ويژه رسول خادم به عنوان رئيس فدراسيون و متولي ورزش اول كه بايد پاسخگوي انتظارات و توقعات مردم و مسئولان باشد، شد.

همين نگرانيها باعث شد تا خادم از راههاي گوناگون موضوع را به مسئولان مربوطه منتقل كند. به رغم جدي بودن موضوع تهديد فدراسيون كشتي و ورزش ايران از سوي IOC و UWW اما گويا موضوع براي مسئولان ورزشي و سياسي چندان جدي گرفته نشد و شرايطي رقم خورد كه خادم را وادار به استعفا كرد.

با اعلام تصميم رئيس فدراسيون كشتي، وزير ورزش، هيئترئيسه فدراسيون و اكثر رؤساي هيئتهاي كشتي به عنوان بيشترين نفرات عضو مجمع با استعفاي رسول خادم مخالفت كردند اما اين اعلام مخالفت، تضميني براي بازگشت رئيس مستعفي به فدراسيون نشد.

امروز مجمع فوقالعاده كشتي به رياستِ محمدرضا داورزني برگزار ميشود تا در مورد مخالفت يا موافقت با استعفاي رسول خادم تصميمگيري شود. مهمترين مجمع فوقالعاده كشتي در حالي برگزار ميشود، كه باز هم از حضور وزير ورزش در مجمع كشتي خبري نيست!

به رغم حضور وزير ورزش در مجامع بعضي فدراسيونها اما سلطانيفر نه تنها در مجمع انتخاباتي كشتي غايب بود بلكه امروز هم در مجمع فوقالعاده حاضر نميشود تا شايد اين عدم حضور، پيامي خاص براي اعضاي مجمع كشتي يا رسول خادم رئیس مستعفي فدراسيون كشتي باشد!

در حالي كه عضو هيئترئيسه مجلس شوراي اسلامي و يكي از معاونان وزارت امور خارجه، عضو هيئترئيسه فدراسيون كشتي هستند اما اقدامي چارهساز به منظور برطرف ساختن نگراني مسئولان كشتي و ورزش كشور براي مجاب ساختن مسئولان IOC و UWW انجام ندادهاند.

با توجه به اينكه اهواز بايد چند روز ديگر، ميزبان جام جهاني كشتي فرنگي باشد و آزادكاران نيز شايد در جام جهاني آمريكا شركت كنند، گويا به منظور جلوگيري از ادامه بلاتكليفي موجود، قرار است در مجمع فوقالعاده امروز، كار يكسره شود و حتي اگر حاضران، موفق به جلب رضايت رسول خادم براي بازگشت به فدراسيون نشدند، شايد با معرفي سرپرست موقت، ادامه برنامههاي كشتي را به او سپرده، بلاتكليفي و سردرگمي فعلي را فعلاً خاتمه دهند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی