نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره ملی پوش کشورمان پس از پیروزی مقابل گایس و راه یابی به نیمه نهایی جام حذفی سوئد گفت:فرقی نمی‌کند که با مالمو یا تیم دیگری رقیب شویم. اگر با مالمو مواجه شویم این یک بازی عالی خواهد بود.

قدوس: قهرمان جام حذفی امسال ما هستیم

به گزارش خبرورزشی،شب گذشته تیم فوتبال استرشوندس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی سوئد میزبان گایس بود و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت. در این بازی سامان قدوس مهاجم ایرانی 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

قدوس پس از این برد و راه یابی تیمش به نیمه نهایی در مصاحبه با سایت aftonbladet سوئد درباره بازی هفته آینده در نیمه نهایی مقابل مالمو، قهرمان ۵ دوره گذشته جام حذفی گفت: فرقی نمیکند که با مالمو یا تیم دیگری رقیب شویم. اگر با مالمو مواجه شویم این یک بازی عالی خواهد بود و یک بازی باور نکردنی میان دو تیم خوب خواهد شد. تمام خانوادهام از پدر، مادر و بردارم برای دیدن بازی مالمو به ورزشگاه میروند تا از نزدیک بازی این تیم را ببینند. خانوادهام طرفدار مالمو هستند و از بازی مالمو را به من ترجیح میدهند.

ستاره سوئدی درباره اینکه می توانند دوباره به لیگ اروپا راه پیدا کنند، گفت: آنچه را که در لیگ اروپا امسال از خود به نمایش گذاشتیم عالی بود. این مکانی است که می خواهیم دوباره به این جایگاه برسیم.

قدوس درباره اینکه مالمو از آنها قوی تر است، گفت: نه اصلا این طور نیست. ما جام حذفی را خواهیم برد. این بازی سختی خواهد بود. در این فصل تنها نیمه اول بازی مالمو با دالکورد را تماشا کردیم ولی چون بازی خسته کننده بود نیمه دوم را نگاه نکردم. البته این را می دانم که مالمو یک بازیکن فوق العاده به نام فؤاد بشیرو را در ترکیب خود دارد. به نظرم به بهتر از من است.

هافبک تیم ملی کشورمان در پایان درباره حرف و حدیث های نقل و انتقالات که باشگاه انگلیسی او را میخواهند، گفت: این خیلی خوب است که مثل این اخبار و شایعات را درباره خودت میشنوید اما راه بسیار درازی را برای نقل و انتقال دارم. در شرایط کنونی تمام تلاش را تا تابستان انجام میدهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی