۰
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون ورزشی باشگاه استقلال با رد خبر اعتراض رسمی باشگاه استقلال نسبت به قضاوت داور مالزیایی گفت: در دنیا «پول حرف می زند».

توفیقی: طبق قانون حق اعتراض به داور را نداریم

به گزارش خبرورزشی،پندار توفیقی در گفتگو با رادیو تهران در خصوص دیدار امشب استقلال و العین اظهار داشت: تیم از هر لحاظ برای این بازی آماده هستیم و تنها نگرانی ما این است که در جریان بازی روی سکوها اتفاقی نیفتد که منجر به محرومیت سنگین تیم های ایرانی از میزبانی شود. 

وی در این رابطه توضیح داد: AFC تذکر جدی به ما داده و به خصوص روی لیزر و مواد محترقه تاکید داشته است. به نظر می رسد AFC دنبال بهانه است تا محرومیت سنیگینی را برای فوتبال ایران اعمال کند و هواداران و تماشاگران نباید این بهانه را به AFC بدهند. استقلال امروز نماینده فوتبال ایران است و همه تماشاگرانی که به ورزشگاه می آیند چه آبی چه قرمز و حتی هواداران دیگر تیم ها رعایت مسائل مورد تذکر را بنمایند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال افزود: ما انتظار داریم نظیر بازی که فصل گذشته مقابل السد برگزار کردیم را امشب مقابل العین برگزار کنیم. در بازی مقابل السد هم نزدیک به صد هزار تماشاگر در ورزشگاه بودند و کوچکترین اتفاق سوئی روی نداد و به بهترین شکل ممکن بازی برگزار شد. امیدوارم امشب هم هواداران فقط تیم استقلال را تشویق کنند و هیچ حرکت خطرناکی نکنند.

توفیقی در خصوص اعتراض باشگاه استقلال به داور مالزیایی دیدار رفت دو تیم توضیح داد: طبق قوانین AFC هیج تیمی حق اعتراض به داوری را ندارد. ما با علم به این قانون بعد از بازی نامه ای برای AFC نوشتیم و در آن عنوان کردیم از قوانین اطلاع داریم و اعتراضی نسبت به داوری نداریم. اما انتظار داریم کمیته داوران AFC قضاوت این بازی را ببینند و برای داور محرومیت در نظر بگیرند. اما برای این داور در همین هفته هم یک قضاوت گذاشته اند. یک ضرب المثل قدیمی انگلیسی هست که می گوید: «پول حرف می زند».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی