نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: در سه بازی اول فوتبال خوبی ارائه دادیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متاسفانه به گل نرسیدیم.

ساغلام:اولین امتیازمان را مقابل الجزیره به دست آوردیم

به گزارش خبرورزشی،ارطغرل ساغلام در نشست خبری قبل از دیدار مقابل الجزیره، گفت:  در سه بازی اول فوتبال خوبی ارائه دادیم. موقعیتهای زیادی داشتیم اما متاسفانه به گل نرسیدیم.  اولین امتیازمان را مقابل الجزیره به دست آوردیم.

وی افزود: فردا باید اولین گل را بزنیم و اولین پیروزی را به دست بیاوریم و در دو بازی بعدی به موفقیتمان ادامه دهیم. رضا شربتی در تیم ما مصدوم است. کمبود دیگری نداریم. حریف 3 بازیکن خود را به دلیل محرومیت ندارد. این مسئله برایمان زیاد مهم نیست. مسئله مهم برای ما این است که  فردا در تبریز بازی داریم در زمین خودمان قبل از این با گسترش و پیکان  بازی کردیم. در هر دو بازی از هوادارانمان حمایت لازم را ندیدیم. انتظار داریم هواداران به ورزشگاه بیایند. میخواهم در ورزشگاه جو خوبی بسازند. میخواهیم با حمایت هواداران فوتبال خوب و زیبایی را به نمایش بگذاریم. 

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که  مدت زیادی در تبریز بوده اما آنطور که باید نتیجه نگرفته ولی هواداران حمایت کردند، گفت: ما گفتیم میخواهیم برنده شویم تا در دو بازی بعدی با روحیه حاضر شویم. بازی با الغرافه بسیار مهم خواهد بود. میخواهیم با شکست الجزیره به هواداران هدیه دهیم. ما مقابل الغرافه هم در خانه خودمان بازی داریم. میخواهیم در مقابل الغرافه هم با حضور هواداران بازی کنیم و نباید کاری کنیم که در آن بازی محروم شویم.  امیدوارم در بازی فردا در عین اینکه هواداران به خوبی تیم را حمایت میکنند کاری انجام ندهند که ما محروم شویم.

وی در پاسخ به این سوال که تراکتورسازی بازی خوبی انجام داد اما تیم الجزیره ترسی از هواداران ندارد، گفت: فوتبال  با حضور هوادار خوب است. هر بازیکن و مربی دوست دارد مقابل هواداران بازی کند. فردا ان شاءالله جلو 70 هزار هوادار بازی کنیم و این اتفاق بازیکنان  مربی الجزیره را هم خوشحال خواهد کرد. الجزیره بازیهای بزرگ زیادی در سطح جهانی داشته اما تراکتورسازی میخواهد در یک ورزشگاه پر مقابل الجزیره بازی کند.

وی در مورد مشکل گلزنی تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا، گفت:  اکثر گلهای ما را پهلوان زده و هر گل او از گل قبلی زیباتر بوده است. او هم موقعیت از دست داده است. ضربات خوبی زده ولی با بد شانسی گل نشده است.تلاش کردیم تا این مشکل را حل کنیم. امیدواریم این مشکل حل شود و در ادامه گلهای خوبی را به ثمر برسانیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد حضور عزیز ایلدروم مالک باشگاه فنر باغچه در ورزشگاه یادگار امام در مسابقه فردا، عنوان کرد: امیدوارم فردا یک بازی خوب را مشاهده کنیم و جو خوبی در ورزشگاه وجود داشته باشد.در لیگ قهرمانان و لیگ ایران تا به حال 8 بازی کردیم. به جز بازی با پیکان که بازنده شدیم در هفت بازی دیگر خوب کار کردیم. میخواهیم فردا هشتمین بازی خوب را انجام دهیم و یک برد خوب به دست بیاوریم و یک هدیه خوب به هواداران بدهیم و در دو بازی دیگر شانسمان را دنبال کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی