نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گلر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی رفت الوصل چند بازیکن خوبش را نداشت و ما فردا در خانه این حریف اماراتی کار سختی در پیش خواهیم داشت.

بیرانوند: در بازی رفت الوصل چند بازیکن خوبش را نداشت

به گزارش خبرورزشی،علیرضا بیرانوند در نشست خبری قبل از بازی با الوصل در مورد اینکه آیا فشار زیادی را با توجه به فشردگی مسابقات تحمل نمیکنند؟ گفت: باید به بازیکنان و کادرفنی خسته نباشید بگویم. تا به اینجا بازی خوبی انجام دادهایم و تنها تیمی هستیم که در جام باشگاهها نتوانستیم بازیکن اضافه کنیم و کارمان را با همان نفرات قبلی ادامه میدهیم.

وی الدامه داد: در بازی رفت چند مهره خوب حریف حضور نداشتند و تا دقیقه 40 نیمه اول بازی بستهای به نمایش گذاشتند. فردا بازی سختی داریم. الوصل تیم بسیار خوبی است که چند مهره خوب دارد. آنها در لیگشان مدعی هستند. گروه سختی داریم که 3 تیم 6 امتیازی هستند. الوصل اگر ببرد برای صعود امیدوار میشود اما اگر بازنده شود حذفش قطعی میشود. تمرینات خوبی انجام دادیم و امیدواریم بتوانیم دست پر به ایران باز گردیم.

دروازهبان پرسپولیس در مورد اینکه آیا آماده بازی مقابل بازیکنان الوصل هست، تصریح کرد: میدانستیم در بازی رفت چند بازیکن الوصل غایب هستند. کادرفنی تمرینات خوبی برگزار کرد تا آماده این بازی شویم. تمرینات اضافهای را هم برگزار کردم. دراین چند روز تمرینات خوبی کردیم. یک کمپ خوب در اختیار داریم. خدا را شکر بازیکنان اینجا شرایط خوبی دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی