نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی رئال مادرید بیش از همه بازیکنان، ایسکو را تعویض کرده و به نظر می‌رسد به هافبک اسپانیایی‌اش مانند گذشته باور ندارد.

زیدان به ایسکو اعتماد ندارد؟

به گزارش خبر ورزشی و به نقل از آس، زمانی که BBC در این فصل برای رئال مادرید نتیجه نمیدهد ایسکو به میدان میرود تا شرایط را بهتر کند. این قضیه تا روزهای پایانی سال ۲۰۱۷ ادامه داشت اما از ۲۳ دسامبر جادوی هافبک اسپانیایی نادیده گرفته شد. در آن دیدار (الکلاسیکو) متیو کواچیچ به جای او در ترکیب اصلی به میدان رفت و سفیدپوشان با سه گل مغلوب بارسلونا شدند. این اتفاق در پاریس برابر PSG نیز رخ داد. شرایط زمانی بدتر میشود که با نیمکتنشینی گرت بیل کسی انتظار ندارد ایسکو در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
هافبک اسپانیایی از دو تعویض اخیرش در دیدار برابر اسپانیول و ایبار ناراحت شد چون تصور میکند زینالدین زیدان به او اعتماد ندارد. او در ایپوروئا در ترکیب اصلی حضور داشت اما دوباره تعویض شد تا برای بیست و سومین بار باشد که در این فصل از زمین خارج میشود. او بیش از دیگر بازیکنان تعویض شده است و تنها از ۲۹ بازی، پنج دیدار را کامل بازی کرده است. با بازگشت بیل به میادین و درخشش مارکو آسنسیو و لوکاس واسکس، حضور هافبک مالاگایی از ۵۸ درصد به ۳۸ درصد بازیها رسیده است. او در ۱۰ بازی اخیر تنها در ۳ بازی در ترکیب اصلی به میدان رفت. بازیکن مادرید توانست در این مدت یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد. از طرفی واسکس شش پاس گل داده است و دو بار دروازه حریفان را باز کرد. نارضایتی ایسکو از شرایط فعلیاش زمانی مشخص شد که او برابر لگانس در سانتیاگو برنابئو در دقیقه ۸۱ تعویض شد و با عصبانیت زمین را ترک کرد. او از فاصله دور به مایورال سلام داد و با زیدان دست نداد. چند روز بعد سرمربی فرانسوی فروش هافبک اسپانیایی را پایان فصل رد کرد.
جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه
وضعیت ایسکو در رئال مادرید خوشایند نیست. این قضیه در شادی تیم پس از پیروزی برابر پاری سن ژرمن در پارک د پرنس دیده شد. او خیلی سرد با زیدان دست داد. برابر ایبار نیز اتفاق مشابهی رخ داد. هافبک مالاگایی پارسال موفق عمل کرد و توانست از خامس رودریگس پیشی بگیرد اما اکنون در فهرست ۱۱ نفره مادرید زیدان جایی ندارد و جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نزدیک است. یولن لوپتگی در ژانویه در این رابطه گفت: به خاطر کم بازی کردن ایسکو نگرانم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی