نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از ما نشنیده بگیرید اما در روزهای اخیر یک باشگاه پولدار ژاپنی به کرات با مدیر برنامه‌های وریا غفوری تماس گرفته و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی به او داده است. ظاهراً عملکرد فوق‌العاده مدافع ملی‌پوش آبی‌ها در فصل جاری و گلزنی در شهرآورد ۸۶ به شدت مورد توجه باشگاه ژاپنی قرار گرفته است.

پیشنهاد نجومی ژاپنی‌ها به وریا غفوری

به گزارش خبر ورزشی، قرارداد وریا غفوری امسال با استقلال تهران به پایان میرسد و طبعاً برای جدایی از آبیها مشکلی ندارد. البته باشگاه استقلال تمایل دارد این ستاره ملیپوش را حفظ کند اما نگه داشتن وریا غفوری آن هم با پیشنهاد وسوسهانگیز ژاپنیها کار بسیار سخت و دشواری جلوه میکند.
بنا بر شنیدهها رقمی که باشگاه ژاپنی میخواهد به وریا غفوری پرداخت کند نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان برای یک فصل است که نه تنها استقلال بلکه هیچ تیم ایرانی قادر به پرداخت آن نیست. البته خیلی سعی کردیم اسم باشگاه ژاپنی خواستار این مدافع ملیپوش را پیدا کنیم اما ماجرا سکرت است و نزدیکان وریا هم قصد ندارند آن را لو بدهند.
این در حالی است که غفوری در سمت راست خط دفاعی استقلال خوش درخشیده و یکی از مهرههای مورد اعتماد وینفرد شفر است. مرد آلمانی به خاطر وریا غفوری حتی خسرو حیدری، کاپیتان دوم تیمش را نیمکتنشین کرد تا مدافع راست انرژیک و ملیپوش استقلال دوباره اوج بگیرد. او در حال حاضر جایگاه ثابتی در تیم ملی پیدا کرده و مدافع فیکس کارلوس کیروش نیز به شمار میرود. شاید تصور کنید وریا غفوری بخواهد با درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به اروپا برود و در قاره سبز فوتبالش را دنبال کند اما او در حال حاضر ۳۰ ساله است.
بالطبع یک بازیکن ۳۰ ساله آسیایی نمیتواند مشتری اروپایی داشته باشد و شاید پاسخ مثبت دادن به باشگاه ژاپنی بهترین گزینه برای وریا غفوری باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی