۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم پرادعای العین در شرایطی به مصاف استقلال می‌رود که امیدواریم تماشاگران ما از این بازی استقبال کنند و به العین بفهمانند معنی فوتبال در ورزشگاه آزادی چیست.

به گزارش خبر ورزشی، العین تیمی است پرطمطراق که هایوهوی آن در فوتبال آسیا پیچیده؛ اگرچه استقلال در بازی رفت باد العین را خالی کرد و اگر لطف داور مالزیایی نبود، بیگمان انتقام شکست سنگین فصل قبل گرفته میشد اما با این همه فراموش نکنیم العینیها با شناخت بیشتری از این استقلال وارد میدان میشوند.
آنها تیم شفر را نمیشناختند و از تحولات در استقلال بیخبر بودند، وقتی فصل گذشته العین 6 گل به استقلال زد این توهم فانتزی در این تیم دیده شد که باز هم میتوانند استقلال را در دیدار خانگی خود قلع و قمع کنند. استقلال اما با حضور این مربی آلمانی متوجه شده که چگونه باید در خط میانی بازی را اداره کند. نحوه بازی استقلال در خط هافبک و ایجاد موقعیتهای زیاد برای خط حمله باعث شد تا العین از نفس بیفتد.
العینیها روی عبدالرحمن، ستاره فوتبال آسیا طبعاً حساب میکنند اما استقلال در دیدار رفت موفق شد این بازیکن را هم از دور خارج کند. با این همه یادمان باشد استقلال در بازی رفت مساوی کرده و دیدار برگشت را برای صعود از این مرحله باید ببرد.
تفاوتی نمیکند چه تیمی مقابل استقلال قرار گرفته است؛ العین یا هر تیم دیگر امروز باید به استقلال ببازد. تیم داوری هم نمیتواند و جرأت ندارد علیه استقلال سوت و پرچم بزند. با افتضاحی که در بازی رفت اتفاق افتاد، شک نکنید این بار همه چیز به سود استقلال است به شرطی که هواداران به ورزشگاه بیایند تا با یک بازی منطقی و حسابشده کلک العین در ورزشگاه آزادی کنده شود... 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی