نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید امیری مهاجم و وینگر ملی‌پوش پرسپولیس گفت: با يك پيروزی ديگر، سال خوب‌مان را كامل می كنيم.

امیری: راه برد دوباره مقابل الوصل را می‌دانیم

به گزارش خبر ورزشی، وحید امیری مهاجم و وینگر ملیپوش پرسپولیس، یکی از آن فوتبالیستهایی است که در سال 1396 به این تیم کمک شایانی کرد و رد پای او را میتوانیم در پیروزیها و موفقیتهای سرخپوشان به وضوح ببینیم. با وحید در امارات و از طریق یک دوست مشترک تماس گرفتیم و صحبتهای کوتاهی با بازیکن مؤثر سرخپوشان داشتیم.
این بازیکن به ما گفت: «سال 1396 برای پرسپولیس سال خوبی بود و توانستیم با کسب پیروزیهای پیاپی، هواداران را شاد و خوشحال کنیم. این موضوع باعث افتخار همه بازیکنان بود. پرسپولیس متعلق به این هواداران است و ما باید شاد باشیم که توانستیم با بردهایمان، تماشاگران را از تیم محبوبشان، راضی نگه داریم. در این سال، یک قهرمانی در لیگ کسب کردیم و یک قهرمانی در سوپرجام. فاصله کمی هم تا کسب قهرمانی دیگرمان داریم که این امر هم خوشحالکننده به نظر میرسد.»
امیری در مورد کمپ تیمش در امارات اضافه کرد: «اردوی خوبی در دبی و باشگاه ایرانیان داریم. این وضعیت به بالا رفتن روحیه بازیکنان کمک میکند و انشاءا... بتوانیم بهترین بازی را مقابل الوصل به نمایش بگذاریم و بار دیگر صاحب برد شویم. کادر فنی، نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را برایمان توضیح داده و راه پیروزی دوباره مقابل الوصل را نیز میدانیم. امیدوارم بتوانیم با کسب یک برد دیگر سال مهمی که داشتیم را به پیروزی به پایان برسانیم و عیدی خوبی به هواداران دهیم.»
این بازیکن در مورد حضور هواداران در امارات برای حمایت از پرسپولیس گفت: «این اتفاق برای همه ما جالب بود و به بازیکنان و اعضای تیم، قوت قلب داد. ما همیشه، هواداران را در کنار خود احساس میکنیم و خوشحالیم که تحت حمایتشان قرار داریم. امیدوارم این حمایتها، همیشه از پرسپولیس وجود داشته باشد و با کمک هواداران بهترین نتایج را بگیریم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی