نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقات كشتي فرنگي قهرماني ‌آسيا 2018 قرقيزستان با تنزل جايگاه كشورمان به رده‌پنجم جدول خاتمه يافت. عليرغم اين تنزل جايگاه تيمي، بعضي از نفرات اعزامي، با كشتي‌هاي خوب و خوشرنگ‌ترين مدال، به‌ميهن برگشتند.

مهديزاده: هميشه برای بهترين مدال مي‌جنگيم

يكي از اين نفرات بهنام مهديزاده سنگينوزن آذريزبان تيم ملي بود كه با شكست ژاپن، هند، چين و ازبكستان قهرمان 130كيلو شد. در همين رابطه گفتوگويي داشتيم با جوان خوشخنده و بذلهگوي كشتي فرنگي كه مهديزاده به خبرورزشي گفت:

* سطح مسابقات قهرماني آسيا در قرقيزستان خوب بود و چون تقريباً نزديك به بازيهايآسيايي هستيم، اكثر تيمها از نفرات اصلي خودشان استفاده ميكردند تا آنها را مقابل حريفان آسيايي محك بزنند.

* اگر در بعضي اوزان هم نفرات اول و اصلي نيامده بودند، در وزنِ من، همه نفرات اصلي بودند و فقط كشتيگير قزاقستان، يكي از نفرات اصلي بود كه در بيشكك غيبت داشت و نميدانم كلاً از تيم ملي كنارهگيري كرده يا فقط در قرقيزستان كشتي نگرفته است.

* همين نفر اول قزاقها كه اينجا غايب بود را قبلاً در مسابقات ايندورگيم آسيا و مسابقات قهرماني جهان به ترتيب با نتايج
 3 – 2 و 2 – يك شكست دادهام، لذا غيبت يا حضور او هم چندان تأثيري در عملكرد و نتايج ما نداشت.

* از تصميم فدراسيون، كادر فني و شوراي فني هيچ اطلاعي ندارم ولي هرجا كه تصميم بگيرند و صلاح بدانند، به عنوان يك كشتيگير، در خدمتِ كشتي كشور و تيم ملي هستم.

* در اردوي جام جهاني كشتي فرنگي با جان و دل تمرين ميكنيم. هم من و هم بقيه كشتيگيران براي كسب بهترين و خوشرنگترين مدالها از تمام مسابقات، با تمام وجود ميجنگيم و مبارزه ميكنيم. حالا شايد بعضي اتفاقات دستِ ما را از رسيدن به مدال در بعضي مسابقات، كوتاه كند ولي هموطنان عزيز مطمئن باشند هيچيك از كشتيگيران، هرگز براي كسب موفقيت و پيروزي كوتاهي نكرده و نميكنند.

* متأسفانه ميزان مصدوميت امير قاسميمنجزي به گونهاي است كه رسيدن به بهبودي كامل او شايد كمي طولاني شود و به مسابقات انتخابي تيم ملي براي جهاني و بازيهاي آسيايي هم نرسد ولي اميدوارم انشاءا... هرچه زودتر خوب شود و براي مسابقات آينده بتواند به تيم ملي كمك كند.

* اينكه در مسابقات جام جهاني، قهرماني آسيا، بازيهاي آسيايي، قهرمانيجهان يا بازيهاي المپيك چه كسي عضو تيم ملي باشد يا چه نتايجي به دست آورد، براي من فرقي نميكند. من فقط وظيفه دارم تمرين كنم، مسابقه دهم و كسب مدال كنم. بقيه امور هم در حيطه اختيارات فدراسيون، شوراي فني و كادر فني است.

* همه اردونشينان براي پيروزي و شادي هموطنان تمرين ميكنند. اگر هم نوبتِ كشتي گرفتن در جام جهاني به من برسد، قطعاً با تمام وجود براي موفقيت تيم ملي و كسب بهترين نتايج روي تشك ميروم.

* از فدراسيون، شوراي فني، مدير تيمهاي ملي و كادر فني تشكر ميكنم كه براي برطرف ساختن كمبودها و مشكلات از هيچ كوششي فروگذار نكرده و سعي دارند تنش و تشنج در تيم ملي و اردوها نداشته باشيم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی