نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ساحلي‌بازان واليبال ساعت 4 بامداد امروز براي حضور در تور تك‌ستاره‌اي راهي مسقط عمان مي‌شوند.

نائينی: توقع سكو دارم

به گزارش خبرورزشی، ايرانيها كه سابقه سومي تور جهاني تكستاره مراكش را دارند، بعد از ناكامي در كيش، ميخواهند با درخشش در عمان همه نگاهها را متوجه خود كنند. از بين سه تيم ايراني رحمان رئوفي – بهمن سالمي با قرعهكشي در جدول اصلي مسابقه ميدهند و تيمهاي ملي ب با تركيب؛ عباس پورعسگري – آرش وكيلي و ملي ج؛ آقمحمد سلاق – حامد ميرزاعلي در جدول مقدماتي براي صعود رقابت ميكنند.

رضا نائيني سرمربي واليبال ساحلي كه 10 روزي تيمهايش را تمرين داده از وضعيت آنها راضي است: «بعد از تور جهاني كيش بچهها استراحت كردند و دوباره براي 10 روزي به كيش آمدند و با تمرين براي تور تكستاره عمان آماده شدهاند.»

در جدول مقدماتي تور تكستاره عمان 16 تيم براي چهار جواز صعود به جدول اصلي با هم جدال ميكنند تا 16 تيم براي سكو با هم رقابت كنند. سرمربي تيمهاي واليبال ساحلي اميدوار است ايرانيها هم جزو آنها باشند. البته او حالا از مليپوشان توقع سكو دارد: «ما براي اولين بار در تور تكستاره مراكش يك تيم داشتيم كه سوم شد و با اين حساب یکی از اين سه تيم در عمان، حتماً باید روي سكو برود. بالاخره من هم بعد از سومي مراكش توقعم از ساحليبازان بيشتر شده است.»

نائيني اما حريفان تيمهايش را نميشناسد: «تيمهاي حاضر در تور تكستاره زياد شدهاند و به همين خاطر آنها را نميشناسيم. براي تور عمان تيمهاي جديدي ثبتنام كردهاند اما سطح پايينتري از تيمهاي تور سهستاره كيش دارند.»

ورود به مسقط يك شب قبل از شروع مسابقه جدول مقدماتي كمي سرمربي ساحليبازان را نگران كرده: «مسابقه جدول مقدماتي چهارشنبه صبح شروع ميشود و ما بامداد امروز ميرويم كمي براي آنها دير است. چراكه به خاطر سفر در بامداد امروز بچهها يك شب نميخوابند اما تيم ملي الف مشكلي ندارد.»

رضا نائيني سرمربي، آرش رامسري مربي و محمد خليلي سرپرست مليپوشان را در عمان همراهي ميكنند.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی