نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

كارى كه ملوان با ملوانى‌ها كرده است، جاى دست‌خوش دادن و «ايول» گفتن دارد! سلام بر قوى سفيد سابق! سلام بر اژدهاى خزر پيشين! ملوان ١٥ بازى خود را بدون برد و دور از پيروزى تمام كرده است!

١- ملوان ديگر در ميان ٨ تيم اول جدول هم جايى ندارد و همه اميدهايش را براى صدرنشينى به باد داده! فاقد هر نوع آيندهاى براى حضور در جمع بالانشينان! شاهكارهاى ملوان، تمامى هم ندارد، در سايه نتيجهگيرىهاى مشعشعانه، مردم هم از ورزشگاه گريزان و از فوتبال يأسآفرين، فرارى شدهاند! در بازى ملوان _ ايرانجوان بوشهر، از مردم هميشه عاشق بندر و تالاب، خبرى نبود! تماشاگران به ورزشگاه تختى انزلى پشت كرده و حداكثر دوصد نفر هم نيامده بودند! حالا بگوييم آمده بودند اما چه ديدند! دريغ از يك موقعيت گل، در نود دقيقه بازى! و البته داورى هم دست از سر قايقرانان سابق برنداشت!

زوران مياچ، مربى تيم العين، از استقلال تهران و آقاى وينفرد شفر، تشكر و سپاسگزارى كرد! براى اينكه استقلال، روزبه روز، آلمانىتر، يعنى صحيحتر بازى مىكند! فوتبالدوستان ايران، روز به روز، علاقهشان به استقلال و فوتبال آلمانىاش بيشتر مىشود و تعدادشان هم هزار_هزار افزونتر! ملوان راه خودش را مىرود! به سوى فنا!

نوبت مازنىها

٢- مسابقههاى ليگ يك، تك به تكشان آبستن حوادثى هستند غيرمنتظره و نيز منتظره! بايد حوصله به خرج داد و صبورى پيشه كرد و ديد كه چه مىزايد سحر! يك اتفاق مثلاً رقم خورد با شكست نفت مسجدسليمان كه ١٢،١٠ امتياز برترى خود را به كمتر از سه و دو رسانده و مىرساند! مسجدسليمان، فاصلههايش را، هر هفته كمتر و كمتر مىكند! باخت اين تيم به گلگهر، شايد اشارهاى بود به همه مدعيان، به ويژه به داعيهداران مازنى، كه بياييد، بياييد! وقت است كه صدرنشين را عوض كرده و صدرنشينى را دست به دست كنيد! نساجى، در شيراز، برق جديد را قربانى جاهطلبى خود كرد، چهارشنبه - فردا- نوبت به خونهبهخونه مىرسد تا در بابل، برد روى برد بگذارد و با غلبه بر تيم شهر اراك، سايه به سايه، همسايه محمود فكرى و يارانش شود كه امتياز دادن را خوب بلد شدهاند! مازنىها اين فرصتها را مغتنم مىشمارند و از دست نمى دهند!

راهآهن! الفاتحه... 

٣- تمجيد از عملكرد اصغر كلانترى و شاگردانش كه با فجرسپاسى از انتهاى جدول كندند و خود را به بالانشينان رساندند، يك ضرورت عينى بهشمار مىرود اما گل خوردنهاى ٧ تا ٧ تاى راهآهن، آن هم در خانهاش -اگر ديگر خانهاى باقى مانده باشد- حرفهاى ديگرى را مىطلبد! اين همان راهآهنى است كه كارخانه و معدن بازيكنسازى بود؟ اين همان راهآهنى است كه هر سال ٧، ۸ بازيكن، تقديم تيم ملى و تيم تهران و فوتبال ايران مىكرد؟ اين همان راهآهن است؟ تيم آقامدد و تيم اميرخان ابوطالب؟ محل پرورش على جبارى و بهمن نوروزى؟ مكان رشد فرشاد پيوس، بهتاش فريبا، حسين راغفر، نادر فريادشيران، حافظ طاحونى، ناصر محمدخانى و دهها نفر ديگر، نظير عباس غايبدوست، هدايت شعارغفارى، بيژن طاهرى، حسين فداكار، مسعود آذرى، جهانگير كوثرى، بهروز تابانى، مرتضى يكه، محسن يوسفى، امير قلعهنویى، مسعود اقبالى، جلال چراغپور، حسن مرادى، جلال بيوك، منوچهر طاهرخانى، عبدالعلى كلانترى و...

راهآهن را چه مىشود؟ راهآهن را چه شده است؟ فوتبال تهران به كجا كشيده مىشود؟ راهى كه راهآهن مىرود، به كجا ختم خواهد شد؟ يا بايد گفت:...  الفاتحه! ما را باش! هنوز هم سؤال مىپرسيم؟ هنوز هم يك اتفاق و يكسرى اتفاقها را انتظار مىكشيم! دست محسن بياتىنيا درد نكند! ولى كار راهآهن تمام است! اين تيم (اين معدن طلاى بازيكنان نخبه) به همانجا برده شد كه بانك ملى، دارايى، كيان، ديهيم، شعاع و تهرانجوان برده شدند! ناكجاآباد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی