۰
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی از ایران گرفته شد. شهنازی سعی کرد این خبر را تکذیب کند اما رسانه ها تصویر نامه ارسالی به فدراسیون کشتی را منتشر کردند.

چرا دروغ، رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم

به گزارش خبر ورزشی، طبیعی بود که فیلا چنین تصمیمی را بگیرد به این خاطر که اوضاع کشتی ایران خوب نیست. رسول خادم از سمت خوداستعفاء کرده و در مجمع هم موضع قبلی اش را تکرار کرده و حالا برای اداره کشتی سرپرست موقت گذاشته اند و یک ماه به رسول فرصت داده اند که برگردد که بعید می دانیم برگردد. او اگر می خواست برگردد که نمی رفت.
شاید گلایه این روزهای رسول بیشتر از برخورد ناعادلانه بعد از بیان موضع شجاعانه اش بود. خادم هیچ گاه نگفته بود با کشتی گیران رژیم صهیونیستی مسابقه دهیم. حرف او این بود که باید موضع خود را شفاف اعلام کنیم و نمی شود مدام دروغ گفت و کشتی گیر را مجبور به باخت کرد!
اکنون علیرضا کریمی شش ماه محروم شده و مربی اش دو ماه! گناه این دو چه بود؟
اصلا چرا دروغ؟ ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم و این باید به طور قاطع و رسمی به فیلا گفته شود. نمی شود در میدان مسابقه از کشتی گیرمان بخواهیم ببازد و یا به دروغ او را مصدوم جلوه دهیم و سند سازی کنیم.
عربستانی ها به فیفا نامه زدند و گفتند ما تحت هیچ شرایطی به ایران نمی رویم! آنها به هدف خود رسیدند. ما هم باید شجاعانه به فیلا نامه بزنیم و بگوییم بر اساس آرمان هایمان رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم و هر جا با کشتی گیران این کشور روبرو شویم مسابقه نخواهیم داد. پس موضع ما را بپذیرید تا مجبور نشویم از کشتی گیرمان بخواهیم که ببازد یا به دروغ او را مصدوم جلوه دهیم. فیفا نتوانست تیم ملی عربستان را از فوتبال حذف کند و فیلا هم نمی تواند کشتی ایران را کات کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی