۰
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس دیدار برگشت با الوصل را هم به سود خود به پایان برد و با این نتیجه 9 امتیازی شد اما الوصل 0 امتیازی باقی ماند و حالا دیگر هیچ شانسی برای صعود ندارد و بهتر است بگوییم حذف شده است.

| الوصل 0 – پرسپولیس 1 / چهارشنبه 3 امتیازی

گل:کمال کامیانی نیا(37)

داور: مانینگ

کمک ها: کاویی و شی ژانگ

اخطار:شجاع خلیل زاده (پرسپولیس)

بهترین بازیکن میدان:کمال کامیابی نیا (پرسپولیس)

تماشاگر:نزدیک به 4000 نفر 

استادیوم اختصاصی الوصل 

الوصل: یوسف الزعابی، عبدالله الجنیبی، عبدالله جاسم، سالم جمعه، علی البلوشی، کاسرس، عبدالله النقبی، هزاع سالم، علی العمرو، لیما و مندز

سرمربی: رودولفو آروابارنا

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری37 - منشا، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی60 - احمد نورالهی وعلی علیپور 87- شایان مصلح

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

شرح بازی:

بازی سوت خورده است و در همان شروع پرسپولیس چهره تهاجمی به خود گرفته است. تماشاگران زیادی برای تماشای این بازی به استادیوم نیامده اند. البته تعداد تماشاگران تیم الوصل همین است. 

در دقیقه 5 بازی الوصل صاحب یک موقعیت خوب روی ارسال پاس از جناح چپ شد که علیرضا بیرانوند به خوبی ضربه بازیکن شماره 15 را جمع کرد. برانکو مجددا به برانکو بازی نداده است و از حسین ماهینی در پست هافبک دفاعی استفاده کرده است. مشخص نیست اصرار روی ادامه این تصمیم چیست در حالی که همه به خوبی می دانند حسین ماهینی یک هافبک دفاعی خوب نیست. دوباره روی ارسال الوصل می توانست به گل برسد اما این بار ضربه نهایی بازیکن شماره 10 الوصل خوب نبود!

7 دقیقه از بازی سپری شده است و نتیجه بازی بدون گل پیش می رود. جالب اینکه تعداد طرفداران تیم پرسپولیس از الوصل بیشتر است. توپ بیشتر در میانه ی میدان دنبال می شود و هافبک های تدافعی پرسپولیس برای خنثیی کردن حملات تیم الوصل خطا می کنند. 

وارد دقیقه 17 بازی شده ایم و داور به بازیکن تیم الوصل به دلیل خطای سنگین به روی شجاع کارت زرد نشان می دهد. 

دقیقه 22 دروازه بان تیم الوصل در موقعیت تک به تک با علیپور در بیرون از محوطه توپ را با دست گرفت و داور به او کارت زرد نشان داد! این موقعیت خوب با ضربه محکم سیامک نعمتی به بیرون رفت!  روی این صحنه عادل فردوسی پور معتقد بود کارت زردبه دروازه بان الوصل درست بوده است. 

دقیقه 24 بازی تماشاگران تیم پرسپولیس در استادیوم الوصل برای هادی نوروزی فقید شعار سر می دهند. نوروزی روحت شاد. وارد دقیقه 25 بازی می شویم و فعلا توپی از خط دروازه ها عبور نکرده است. جای خالی محسن مسلمان در ترکیب پرسپولیس احساس می شود.

دوباره یک ضربه خطا برای پرسپولیس در دقیقه 32. اما ازاین ضربه هم خوب استفاده نشد. وحید امیری از ناحیه صورت مصدوم شده است اما به نظر می رسد می تواند به بازی ادامه دهد. توامان منشا در حال گرم کردن است.  

منشا وارد زمین می شود. درست در لحظه ورود او کمال روی سانتر حسین ماهینی دروازه الوصل را به زیبایی هر چه تمامتر باز می کند. چند دقیقه ای بود که پرسپولیس روی دروازه تیم الوصل خیمه زده بود و در نهایت از خطاهای مکرر بازیکنان تیم الوصل بهره برد و به گل رسید. 

وارد دقیقه 40 بازی می شویم. صدای ایرانی های از استادیوم اختصاصی الوصل به خوبی به گوش می رسد. نتیجه بازی یک بر صفر به سود تیم پرسپولیس. 

سوت پایان نیمه اول این بازی به صدا در آمد با این توضیح که شجاع خلیل زاده دو اخطاره شد و بازی بعدی تیم پرسپولیس را از دست داد. 

نیمه دوم این بازی با 3 دقیقه تاخیر از سوی تلویزیون آغاز شده است. پرسپولیس بازی را تهاجمی آغاز کرده است تا گل های بعدی را هم به ثمر برساند. اشتباه صادق محرمی می رفت با ضربه علی صالح تبدیل به گل مساوی شود که خوشخبتانه ضربه علی صالح در چارچوب نبود. دقایقی بعد علیرضا بیرانوند سیو خوبی با پا داشت و نتیجه بازی در حالی وارد دقیقه 55 شده ایم تغیری نکرده است. در این دقایق تیم الوصل بهتر بازی می کند. 

محسن مسلمان حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم وارد میدان نمی شود. احمد نورالهی به عنوان دومین بازیکن تعویضی وارد میدان شده است. علی علیپور یک فرصت خوب را از دست داد. رفته رفته به دقیقه 70 بازی نزدیک می شویم و نتیجه تغییری نکرده است. نمی شود منکر شد در 20 دقیقه پایانی تیم الوصل برای جبران گل خورده تلاش می کند. 

مشخص نیست در این بازی چرا این قدر مدافعان تیم پرسپولیس دچار اشتباه می شوند. جای شکرش باقی است که علیرضا یبرانوند روز خوبی درون دروازه داشته است.  

در یک ضد حمله و روی ارسال صادق محرمی - فرشاد احمد زاده بعد از کنترل سینه به توپ ضربه زد که ضربه او به بدن مدافعان الوصل برخورد کرد و به کرنر  رفت. 

دوباره یک سانتر خوب از سوی صادق محرمی و توپی که به فرشاد احمد زاده رسید. این بار هم ضربه سر این بازیکن در چارچوب نبود. دقیقه 75 بازی را با همان نتیجه قبلی پشت سر می گذاریم. سالم جمعه روی یک کار ترکیبی خوب می توانست دروازه تیم پرسپولیس را تهدید کند که خوشبختانه ضربه او در چارچوب نبود. 

تماشاگران تیم پرسپولیس در استادیوم اختصاصی الوصل محسن مسلمان را تشویق می کنند. 10 دقیقه پایانی این بازی را سپری می کنیم و هم اکنون دقیقه 80 است و خبری از ورود محسن مسلمان به داخل زمین نیست. 

پرسپولیس دقایق پایانی بازی را به خوبی اداره کرد. ضمن اینکه منشا موقعیت خوب برای گل زنی داشت که ضربه این بازیکن به دست دروازه بان الوصل کوبیده شد. داور سوت پایان بازی ر ا به صدا در آورد. 

شرح گل:

دقیقه 37: روی ضربه ی خطای حسین ماهینی - کمال کامیانی نیا با ضربه سر دروازه الوصل راباز کرد. 

اتفاق ویژه:

میک درموت مربی سابق استقلال این بازی را از نزدیک تماشا می کند. 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی