نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زمان زیادی تا پایان فصل فوتبالی استقلال باقی نمانده است. در چشم به هم زدنی اردیبهشت از راه می‌رسد و استقلال به کار خود در لیگ و جام‌حذفی و موقتاً آسیا پایان می‌دهد.

وریا، حسینی، جپاروف و امید در اولویت تمدید!

به گزارش خبر ورزشی،  آبیها نسبت به خیلی از تیمها نقل و انتقالات پرکاری در تابستان نخواهند داشت. بزرگترین دغدغه آبیها تمدید قراردادهاست و احتمالاً دو یا سه خرید جدید خواهند داشت. قرارداد وینفرد شفر تمام میشود و باشگاه قصد دارد به زودی بر سر تمدید قرارداد با او مذاکره کند. شفر یک سال و اندی بیکار بود و به استقلال آمد. در مدتی کوتاه او توانست با این تیم موفق شود. طبیعتاً استقلال باعث شد تا دوباره نام او سر زبانها بیفتد ولی حالا بعضیها برای این مربی پیشنهاد خارجی جور کردهاند و حداقل اتفاقی که این وسط رخ خواهد داد، بالا رفتن قیمت شفر است. باشگاه که قصد ندارد به مربی آلمانی پول عجیب و غریبی دهد، همچنان دست نگه داشته تا فکری اساسی در این زمینه کند.
در جمع بازیکنان هم فعلاً اولویت با چهار بازیکن است؛ وریا غفوری، امید ابراهیمی، سرور جپاروف و سیدحسین حسینی. سه بازیکن از این جمع در پایان فصل آزاد هستند ولی خودشان تمایل دارند در استقلال بمانند. غفوری که امسال تا مرز جدایی رفت و ماند، یک فصل فوقالعاده را سپری کرده است. باشگاه قصد دارد اولین نفر با او مذاکره کند. خود وریا هم راضی به تمدید قرارداد است. امید ابراهیمی شماره 6 استقلال هم که به اوج بازگشته، مثل وریا دوست دارد بماند. البته وقتی در این باره از ابراهیمی سؤال کردیم، پاسخ داد: «فعلاً که زود است در این باره حرف بزنیم. در سه جام در حال جنگ هستیم و فعلاً تمرکزم روی بازیهاست نه چیز دیگری. به موقع در این باره فکر میکنم...»
جپاروف هم از جمله بازیکنانی است که آزاد میشود و به هر حال استقلالیها دوست دارند بماند. او عملکرد خوبی در فصل جاری داشته است. خود سرور هم راضی به ماندن است ولی ظاهراً شرایط جدیدی دارد. حسینی هم که مدت زیادی به پایان قراردادش نمانده، به استقلالیها گفته میخواهد منتظر بماند و ببیند آیا به جام جهانی میرود یا نه؟ طبیعتاً حضور در روسیه میتواند شانس او را برای بستن قراردادهای بهتر افزایش دهد. بعد از این چهار بازیکن، باشگاه مذاکرات خود را با علی قربانی و فرشید باقری آغاز میکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی