۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن محمدسیفی در پایان فصل جاری لیگ برتر ووشو اظهار داشت: مسابقات این دوره با سال‌های گذشته یک تفاوت داشت و آن عدم حساسیت مسابقات نیمه‌نهایی و نهایی بود. در سال‌های گذشته حساسیت و هیجانی بیشتری وجود داشت اما مسئولان لیگ تصمیم گرفتند لیگ امسال را به صورت دوره‌ای و در یک گروه برگزار کنند. البته بالا رفتن تعداد مسابقات در فصل استراحت بازیکنان بسیار خوب بود و تمام بازیکنان را مجبور کرد از آمادگی نسبی برخوردار باشند.

سیفی: امیدوارم من و همسرم با کسب دو طلا در بازی‌های آسیایی، اتفاق رویایی را رقم بزنیم

به گزارش خبرورزشی،وی در خصوص چهارمین قهرمانی متوالی تیم ووشو پارس جنوبی در مسابقات لیگ برتر ووشو گفت: خدا را شکر در لیگ امسال نیز توانستیم مثل سه سال گذشته قهرمان لیگ شویم و باز هم برای پارس جنوبی افتخار آفرینی کنیم.

دارنده چهار مدال طلای جهان در واکنش به انتقادات نسبت به حضور تعداد بالای ملیپوشان در تیم پارس جنوبی عنوان کرد: اصلا اینگونه نیست و  هر تیمی در مسابقات لیگ ووشو مجاز به جذب 5 بازیکن ملیپوش بود و پارس جنوبی نیز از این قضیه مستثنی نبود. البته به خاطر نبود اسپانسر و مشکلات تیمی برخی تیمها امکان جذب بازیکن ملیپوش را نداشتند. در مجموع امیدوارم مسابقات لیگ برتر ووشو باعث شود تا بازیکنان جوان از دیدار با بازیکنان ملیپوش بهره کافی را برده و سالیان سال ووشو ایران را موفق به کسب مدالهای خوشرنگ در میادین معتبر کنند.

سیفی در خصوص برنامههایش برای کسب سومین مدال طلای بازیهای آسیایی گفت: قطعا مهمترین هدف من در سال 97 کسب مدال طلا در بازی های آسیایی است و به همین دلیل تمرینات خود را از مدتها قبل آغار کردم تا با اوج آمادگی در انتخابی تیم ملی شرکت کنم. تمام 10 سال گذشته برای من یک طرف و سال 97 در طرف دیگر قرار دارد و با تمرینات شبانهروزی به دنبال کسب سومین مدال طلای خود در بازیهای آسیایی هستم.

وی در پاسخ به این سوال که با حذف وزن 75- کیلوگرم از بازیهای آسیایی، صبری قصد دارد در وزن 70 کیلو در انتخابی تیم ملی شرکت کند، اظهار داشت: فرقی نمیکند کدام بازیکن به عضویت تیم ملی در این وزن در بیاید. یوسف دوست خوب من است و در مسابقات قهرمانی جهان در روسیه هم اتاقی و کنار هم بودیم. امیدوارم هر کسی در نهایت صاحب پیراهن تیم ملی میشود در اندونزی بهترین نتیجه را کسب کند. وزن 70 کیلوگرم وزن من است و تمام تلاشم را انجام میدهم ابتدا وضعیت خود را در این وزن حفظ و سپس سومین طلای خود را کسب کنم.

دارنده دو نشان طلای بازیهای آسیایی در خصوص اینکه چقدر میتوان به کسب دو مدال طلا توسط او و مهسا جاور(همسرش) در بازیهای آسیایی امیدوار بود، گفت: اتفاقا همسرم نیز به شدت در حال پیگیری تمرینات خود است و قرار است بعد از تعطیلات عید اردوی 50 روزهای را در کشور چین پشت سر بگذارند. همسرم حتی سختتر و سنگینتر از من تلاش میکند و انشاالله او نیز به مدال طلا دست یابد. امیدوارم من و همسرم با کسب دو طلا یک اتفاق رویاریی را رقم بزنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی