نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: هیچکسی به حرفمان گوش نمی‌دهد و انگار ما جوجه اردک زشت هستیم .

ویسی: انگار ما جوجه اردک زشت هستیم

به گزارش خبرورزشی،عبدالله ویسی در مصاحبه با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در مورد اینکه سال ۹۶ برای او چطور بود، عنوان کرد: سال ۹۶ بسیار سخت بود اما تاثیر مثبتی در روند زندگی شخصی من داشت. تیمی مشکلدار از لحاظ بازیکن و بدهی تحویل گرفتیم و مشکلات عدیدهای داشتیم که هیچکدام رفع نشد و ما تیم جدیدی تشکیل دادیم. حالا هم در حال جنگ برای ماندن هستیم که تا به الان موفق نبودیم.

وی در مورد اینکه آیا از بازگشت به استقلال خوزستان پشیمان است، تصریح کرد:از این وضع اصلاً راضی نیستم. من برای خدمت به مردم شریف و خوب خوزستان به این شهر بازگشتم اما نتوانستیم تا به الان آنها را خوشحال کنیم، فوتبال زندگی مردم خوزستان است و باید تلاش کنیم تا آنها را شاد کنیم.

وی در مورد اینکه آیا کمکی به این تیم شده است؟ تصریح کرد: مسئولان باید به این تیم کمک کنند. مالک باشگاه باید به تیم کمک کند. او در روزهای اول که به استقلال خوزستان آمد کمک کرد و همه امیدوار شدند اما در ادامه این اتفاق نیفتاد. بازیکنان امیدوار بودند اما بعد از آن چیزی ندیدیم، کسی به حرف ما گوش نمیدهد و انگار ما جوجه اردک زشت هستیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که چرا از این عنوان استفاده میکند، تصریح کرد: خوزستان مهد فوتبال است، ما ملیپوشان زیادی داشتیم و داریم، خوزستان یک قطب در فوتبال ایران است، با ما طوری رفتار میکنند که انگار عضو این کشور نیستیم. این همه بودجه و منابع مالی در استان خوابیده اما کسی کمک نمیکند و میگویند ویسی دروغ میگوید، من دروغ میگویم، تدارکات، بازیکنان و پزشک تیم هم دروغ میگویند؟ به همه بدهکار هستیم. به فروشگاه ورزشی، به رستوران، آژانس هواپیمایی و ... بدهکار هستیم. بازیکن خارجی ما به دلیل مشکلات به تمرین نمیآید و آنوقت میگوییم ویسی دنبال توجیه است. یک تیم ویران شده به ما دادهاند و آنوقت توقع دارند مثل بنز رانندگی کنیم.

وی در مورد خبر احضارش به کمیته انضباطی و جریمهای که شده است، عنوان کرد: هیچ کسی تماسی با من نداشته، مدیرعامل باشگاه را ۴ ماه است به چشم ندیدم، دیگر چه بخواهد برسد به اینکه کمیته انضباطی رفته باشم. شما باید یک چیزی بدهید که یک چیزی بخواهید. مثلاً من اگر با یک کارگر لولهکش قرارداد میبندم باید به او لوله و تجهیزات را بدهم تا بتواند کارش را انجام دهد. وقتی من امکانات را در اختیار او ندادم چطور میتوانم بازخواست کنم؟ ما امکاناتی ندیدیم، یک ریال به ما ندادند و چطور میخواهند جریمه کنند؟ نه با من تماسی برای حضور در کمیته انضباطی گرفته شد و نه جریمهای شدم، خودم هم در این مدت ناراحت بودم و رسانهها را نخواندم فقط پسرم گفت چنین چیزی مطرح شده است، این توجیه خودشان است. آیا تیمی که به جمع ۴ تیم برتر جام حذفی رسیده نباید مسئولانش یک شب بالاسر تیم حاضر شوند و با بازیکنان صحبت کرده و با دادن پاداش آنها را دلداری دهند؟ مهمترین بازی ما با پرسپولیس بود آنوقت ساعت ۲۲ شب قبل از بازی ما را به تهران فرستادند. کدام عقل این کار را میکند؟

ویسی یادآور شد: شب قبل از بازی جام حذفی در اتاق من را قفل کردند و کلیدش را بردهاند تا من نتوانم بخوابم و سر و صدا راه بیاندازم و اعصابم خراب شود آنوقت میگویند چرا به دلفی مرخصی دادی تا او برود، مگر دلفی مارادونا بوده است؟ من مرخصی دادهام، باشگاه اجازه ندهد بازیکن برود. من به بازیکن مرخصی دادم و از من خواسته چند روز برود، باشگاه بگوید اجازه این کار را ندارید. اگر هم بازیکن بتواند لژیونر شود این آبروی تیم و استان است. بازیکن به تیم ملی دعوت میشود یک استان جشن میگیرند، برای لژیونر شدن یک بازیکن همه باید خوشحال شوند، آنها چرا نمیگویند کولیبالی کجا است؟ ۲ ماه است قول پرداخت پول دادهاند این کار نشده است.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه او معمولاً نتایج خوبی میگرفت و چرا امسال این اتفاق نیفتاده است؟ تصریح کرد: همیشه تیمهایی که مشکل دارند و در حال بدبخت شدن هستند به سراغ من میآیند و میخواهند جوانگرایی کنند و هزینه انجام ندهند، ما هم بازیکنان کم نام و نشان و گمنام را انتخاب میکنیم و بعد از یکسال بدبختی به موفقیت میرسیم. امسال بازیکنی داشتیم که برای اولین بار به تهران آمده است آنوقت بدون اینکه تیم را ساپورت کنیم به دنبال کسب نتیجه هستیم، کل قرارداد بازیکنان ما ۷ میلیارد هم نمیشود، بازیکنان باید ۸۰ درصد تا به الان میگرفتند و شما زنگ بزنید و بپرسید که چقدر دریافتی داشتهاند! خودم هم یک ریال نگرفتهاند.

وی در مورد اینکه چقدر به بازیکنان پول پرداخت شده است، تصریح کرد: پولی به تیم پرداخت نشده است خودم دریافتی نداشتم کادر فنی هم ۴-۵ درصد دریافتی داشته پزشکان تیم پولی نگرفتهاند و به بازیکنان هم ۲۰ تا ۲۲ درصد پول دادهاند، این مقدار پول هم توسط مسئولان جدید پرداخت نشده . در ابتدای فصل استاندار با اسدبیک از مسئولان شرکت نیشکر هفت تپه تماس گرفت و پولی در اختیار باشگاه قرار داد که آن را تقسیم کردیم حالا میگویند با پولی که ما ندادهایم چه کردهای. اصلاً من پول را دزدیدهام به شما چه ربطی دارد؟ یک ریال دریافت نکردهام و فقط بخشی از پول ۳ سال قبلم را که حدود ۱۵۰ میلیون تومان بود از حیدر بهاورند گرفتم. این پول برای ۳ سال قبل است پولی که از طریق اسدبیک دریافت کردیم هم به بازیکنان پرداخت شد که رسید آنها را گرفتیم و استانداری و شورای تأمین در جریان هستند، اگر مسئولان باشگاه رسیدی دارند به من پول دادهاند در اختیار رسانهها قرار دهند.

وی در مورد اینکه آیا تیمش در لیگ برتر میماند تصریح کرد: بازیکنان ما روح ندارند در بازی جام حذفی طی ۲۰ دقیقه ۳ بازیکن ما مصدوم شدند شب قبل از بازی بازیکن تیم به من میگوید فردا چند درصد پرداخت میکنید در حالیکه روز بازی  همه جا تعطیل بود، بازیکن میگوید وقتی نیم فصل آمدم قرار بود ۱۰۰ میلیون پرداخت کنید اما یک ریال هم ندادید همین میشود که بازیکنی مثل ماهینی در بازی ذهنش خراب است و مصدوم میشود، روح بچهها آماده بازی نیست اما ما به خاطر مردم ، پیرمرد و پیرزنی که گریه میکند و میگوید تیم را حفظ کنید با تمام توان میجنگیم.

ویسیی در ادامه یادآور شد: میگویند چرا ویسی از استقلال خوزستان رفت، من را بیرون کردند که رفتم، وقتی یک بازیکن لژیونر میشود این یک افتخار ملی است و همه خوشحال میشوند وقتی من هم به عنوان یک خوزستانی به استان دیگر میرود و مربی تیم دیگری میشوم این یک افتخار است، اینکه یک خوزستانی را جای دیگری میخواهند اتفاق خوبی است اما در بدترین شرایط هم درخواست کردند من برگشتم تا کمک کنم.

وی در رابطه با انتشار قرارداد کارلوس کیروش تصریح کرد: کیروش مربی شناختهشدهای است و به فوتبال ما اعتبار داده است، ما اعتبار داشتیم و کیروش این اعتبار را بیشتر کرده است. حضور ما در جام جهانی باعث خوشحالی مردم و ایجاد شادی و نشاط شده است پس هرچه به او بدهند حقش است من موافق جذب مربی درجه ۲ - ۳ خارجی که با دلالی بیاید نیستم اما موافق حضور مربی مثل کی روش هستم و هرچه میدهند هم نوش جانش.

وی در پایان گفت: امیدوارم مدیرعامل استقلال خوزستان فرافکنی نکند و به اصل موضوع بپردازد. مردم خوزستان لیاقت بیشترینها را دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی