نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون ورزش حرفه ای وقهرمانی وزارت ورزش گفت: گرفتن میزبانی جام جهانی کشتی از سوی اتحادیه جهانی کشتی به هیچ عنوان قابل قبول نیست و فدراسیون کشتی و آقای خادم از لالوویچ بخواهند در این تصمیم تجدید نظر شود.

داورزنی: ایران برای میزبانی جام جهانی کشتی ۱۰۰ درصد آماده است

به گزارش خبرورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه هماهنگی میزبانی خوزستان برای جام جهانی کشتی فرنگی صبح امروز با حضور محمدرضا داورزنی معاون ورزش حرفهای و قهرمانی وزیر، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، بنی تمیم نائب رئیس فدراسیون کشتی، مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت، علی رغبتی مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر فدراسیون های ورزشی، سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور فدراسیونها و نماینده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در دفتر معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای برگزار شد.

داورزنی در این نشست با اشاره به نامه نناد لالویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر لغو میزبانی ایران از جام جهانی کشتی، این تصمیم را غیرقابل قبول دانست و گفت: اتحادیه جهانی کشتی وضعیت مدیریتی فدراسیون کشتی کشورمان را بهانهای برای لغو این میزبانی دانسته است که از مسئولان فدراسیون و رسول خادم می خواهیم هرچه سریعتر به این موضوع ورود کنند.

معاون ورزش حرفهای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید به این نکته که شرایط برای میزبانی خوزستان از جام جهانی کشتی فرنگی صد در صد آماده است، اظهار داشت: با گفت و گوی تلفنی که با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در همین جلسه انجام شد، شرایط آمادگی سالن و محل برگزاری مسابقات در مراحل پایانی خود است و ارائه بهترین میزبانی راتضمین داده است. من شخصاً نیزبرای بازدید از امکانات به خوزستان خواهم رفت.

وی با بیان این که قرارداد هتلهای رزرو شده برای این میزبانی، قرارداد با اسپانسرها و هماهنگی حق پخش تلویزیونی نیز بسته شده است، افزود: هر یک از اینها برای کشور هزینه داشته است که با لغو میزبانی حق مسلمی از ایران گرفته میشود. برای بازپسگیری آن به جد تلاش خواهیم کرد.

در ادامه این نشست شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز با اشاره به نامه لالویچ، پاسخ این نامه را که شب گذشته به اتحادیه جهانی کشتی ارسال شده بود، در این نشست به 7 فدراسیون کشتی و کمیته های ملی المپیک کشورهای حاضر در این رقابت ها ارسال کرد.

وی تاکید کرد: ما به عنوان نهاد حمایتی همه توان خود را به کار گرفتهایم تا میزبانی ایران پابرجا بماند و از فدراسیون کشتی نیز میخواهیم به صورت جدی بازپس گیری میزبانی را پیگری کند.

همچنین در این جلسه حمید بنی تمیم نائب رئیس فدراسیون کشتی با ارائه گزارشی از شرایط میزبانی خوزستان، گفت: تیم فرنگی کشورمان، سالن برگزاری، تغذیه، محل اقامت و جایزه ارزی مواردی است که بررسی کردهایم و به نظر میرسد مشکلی در هیچ کدام نداشته باشیم و شرایط کاملاً مهیا است.

وی با بیان این که در حال حاضر تنها مشکل ما نامه اتحادیه جهانی کشتی و لغو این میزبانی است، اظهار داشت: اتحادیه از مدتها پیش به دلیل تقارن این جام بامسابقات کشورهای اروپایی، به دنبال لغو میزبانی بود که اکنون وضعیت مدیریتی را بهانه کرده است؛ اما با همه توان تلاش میکنیم در خوزستان میزبان فرنگی کاران جهانی باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی