۰
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرور جپاروف باز هم در ديدار برگشت مقابل العين يكي از بازيكنان تأثيرگذار استقلال بود.

جپاروف: العين خوب نبود، ما مثل هميشه نبوديم

به گزارش خبرورزشی،جپاروف كه ارسالهای خطرناكی هم روی دروازه حریف داشت، نتوانست برای برد تیمش كاری از پیش ببرد و در نهایت بیشتر فرصتهای استقلال از دست رفت. او به خبرورزشی درباره بحث پیشنهادات داخلی و خارجیاش هم حرف زد.

*از نتیجه بازی راضی هستی؟

چطور ممكن است راضی باشم وقتی مقابل آن همه تماشاگر نتوانستیم با برد زمین را ترك كنیم.

* چرا این اتفاق رخ نداد؟

متأسفانه از آن شبهایی بود كه در این فصل با استقلال زیاد تجربه كرده بودم. كمی بد میآوردیم و توپهای آخرمان به تور نمینشست. برنامه خوبی برای العین داشتیم. میخواستیم بازی را با برد تمام كنیم ولی این اتفاق رخ نداد.

* خروج مامه تیام و وریا هم در این تساوی نقش داشت؟

شاید. به هر حال وقتی مامه احساس مصدومیت كرد و وریا هم بیرون رفت بخشی از برنامههای تیم تغییر كرد. با این همه از اینكه نشد دل طرفدارانمان را شاد و آخرین بازی خانگیمان را به جشنی باشكوه تبدیل كنیم خیلی ناراحت شدم. این حق طرفدارانمان نبود.

* العین خوب بود یا...؟

نه! آنها همان تیم حرفهای بودند كه در دیدار رفت هم با قدرت روبهروی ما ایستادند ولی فكر میكنم در دیدار برگشت ما نتوانستیم بازی خوب دیدار رفت را به نمایش بگذاریم.

* دلیلش چه بود؟

دلیل خاصی نداشت. همه وظایفشان را در زمین انجام دادند ولی به هر حال گاهی در فوتبال این اتفاق رخ میدهد و این موضوع به دیدار مهمی كه ما در تهران داشتیم رسید!

* با وجود تساوی استقلال باز هم در صدر ماند.

این اتفاق خیلی خوبی است. ما در خانه حریف دو گل زده بودیم و این باعث شد تساوی پرگلترمان با الریان به سودمان تمام شود.

* پس صعود میكنید؟

هنوز مشخص نیست. بازی با الریان تعیینكننده است. آنها هم 6 امتیازی هستند و باید هرطور شده بازی در تهران را با برد تمام كنیم كه بتوانیم به دور بعد برسیم.

* در بازی برگشت تعداد خطاها بیشتر نبود؟

دقیقاً! نمیدانم چه روشی برای بازیشان انتخاب كرده بودند ولی هرچه بود خود من را چند بار در میانه زمین زدند و فكر كنم مامه را هم با خطاهای مكرر مصدوم كردند.

* از جو استادیوم راضی بودی؟

تماشاگران عالی بودند. این همه هوادار در یك ورزشگاه بدون كوچكترین تنش و مشكل عالی بود. قطعاً اگر ما با العین مساوی كردیم تماشاگرانمان بازی را بردند. شفر درست گفت كه ستارههای استقلال روی سكو بودند.

* حسینی بازی خوبی را به نمایش گذاشت؟

دروازهبان ما عالی كار كرد. او بارها دروازه را نجات داد و در این تساوی سهم عمدهای داشت. بعد از بازی همه بازیكنان تیم به حسینی تبریك میگفتند و از او تشكر میكردیم.

* درباره خودت گفته شده كه پیشنهاداتی برایت رسیده و در حال فكر كردن به آنها هستی...؟

... من همه فكر و ذكرم استقلال است و دوست دارم با این تیم در فینال جامحذفی برنده شوم و یك جام قهرمانی با این تیم پرطرفدار بیاورم. بعد هم دوست دارم با استقلال در لیگ آسیایی بالا برویم.

* باشگاه درباره تمدید قراردادت با تو حرفی نزده است؟

اگر هم صحبتی باشد با مدیر برنامهام است و او مرا در جریان میگذارد. دلیلی ندارد من خودم را درگیر این مسائل بكنم.

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی