۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سابق قرمزها، حالا با پیراهن زرد خوش می‌درخشد. او در مدت زمانی كوتاه، شدیداً خودش را در دل شیخ باشگاه الغرافه جا كرده است.

الغرافه دست‌بردار نیست‌‌؛ مهدی تمدید كن

به گزارش خبرورزشی، مهدی گلهای زیبایی میزند و علاوه بر لیگ قطر، در لیگ قهرمانان آسیا هم بازیكن مؤثری بوده است. مسئولان باشگاه گفتهاند مدتهاست دنبال چنین فورواردی بودند و حالا خوشحال هستند یكی مثل طارمی را در تركیب تیم دارند. البته مهدی موفقیت خود را تا حدود زیادی مدیون اشنایدر هلندی است. او با وجود سن و سال نسبتاً بالا یك الگوی فوقالعاده برای مهدی بود، به شكلی كه خود طارمی میگوید در این مدت كوتاه چیزهای زیادی از كاپیتان سابق تیم ملی هلند یاد گرفته است. اشنایدر تبدیل به رهبر اصلی الغرافه شده و اگر گلهای مهدی را مرور كنید، اكثر پاسهایش را از همین ستاره هلندی دریافت كرده است. مهدی و اشنایدر رابطه بسیار نزدیكی با هم دارند و از دوستان نزدیك یكدیگر به حساب میآیند. طارمی به سبك بازی او علاقه زیادی دارد و جالب اینجاست كه اشنایدر هم از سبك بازی مهدی خوشش آمده است. به همین خاطر آنها در زمین بازی خیلی مچ هستند. وسلی پاسهایی به طارمی میدهد كه واقعاً در موفقیت این بازیكن نقش داشته و طبیعتاً باشگاه تمایل دارد این زوج را فصل آینده هم در كنار یكدیگر داشته باشد.

الغرافه از چندی قبل به مهدی پیشنهاد تمدید قرارداد داده و قصد دارد به هر شكل ممكن بعد از جام جهانی هم او را حفظ كند. طارمی اما نمیخواهد شانس حضور در لیگهای اروپایی را از دست دهد. او امسال تلاش زیادی كرد تا به این قاره برود ولی در نهایت موفق نشد و تصمیم گرفت برای ریكاوری ذهنی، نیمفصل در قطر بازی كند و تا اینجا همه چیز برایش عالی پیش رفته است. وسلی اشنایدر هم طبیعتاً دوست دارد بازیكنی مثل مهدی كه با او خیلی هماهنگ است در تیم بماند. جالب اینجاست در صحبتهایی كه ستاره هلندی با طارمی داشته، با او گفته است: «میتوانی در اروپا و در یك تیم خوب بازی كنی.» اشنایدر تجربه بسیار زیادی دارد و در تیمهای بزرگی چون آژاكس، رئالمادرید، اینترمیلان و گالاتاسرای هم بازی كرده است. او قبل از حضور در الغرافه هم در لیگ فرانسه و در باشگاه نیس بازی میكرد. اشنایدر سابقه سومی در جام جهانی را دارد و كارنامه شخصیاش مملو از افتخاراتی چون قهرمانی لالیگا، قهرمانی سری A و... است. طارمی هم از حضور كنار وسلی اشنایدر نهایت استفاده را برده و از این بازیكن مشاوره میگیرد. ستاره هلندی فصل بعد هم قرارداد دارد و باشگاه همهجوره تلاش میكند مهدی را حفظ كند. طارمی اما در آخرین مذاكراتی كه با مسئولان الغرافه داشته، تأكید كرده میخواهد بعد از جام جهانی درباره آیندهاش تصمیم بگیرد. او اگر بتواند در روسیه خوش بدرخشد، شانس این را دارد كه به یك تیم خوب اروپایی ملحق شود. او شانس زیادی هم برای حضور در تركیب ثابت ایران در جام جهانی دارد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی