نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی بارسلونا پس از برد چلسی و صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا گفت:می‌دانستیم بازی پیچیده‌ای را پیش رو داریم. چلسی تیم بزرگی است اما گل مسی کار را برای ما آسان کرد.

والورده:با وجود مسی خیالمان راحت است

به گزارش خبرورزشی،شب گذشته در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و 15 دقیقه بارسلونا در در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف چلسی رفت. دیدار رفت با نتیجه تساوی یک بر یک در استمفوردبریج خاتمه یافته بود. دیدار برگشت با نتیجه 3 بر صفر به سود کاتالانها خاتمه یافت تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت بارسلونا با نتیجه 4 بر یک راهی یک چهارم نهایی شود. برای بارسا مسی 3 و 63 و دمبله 20 گلزنی کردند.

والورده، سرمربی بارسلونا پس از این برد شیرین و صعود به مرحله بعد گفت: میدانستیم بازی پیچیدهای را پیش رو داریم. چلسی تیم بزرگی است اما گل مسی کار را برای ما آسان کرد. این بازی نیز به بازی رفت شباهت داشت زیرا هر دو تیم با تمام قوا بازی کردند ولی این بار ما پیروز بودیم. البته چلسی نیز موقعیتهای خطرناک زیادی داشت ولی ما مصمم به برد بودیم و در این کار موفق شدیم.

سرمربی بارسا درباره عملکرد دمبله گفت: او نقش خود را به خوبی در بازی ایفا کرد و در کنارهها یا عمق زمین به خوبی کار کرد. درست است که در این بازی موسس و آلونسو بازیکنان چلسی خوب عمل کردند ولی دمبله عملکردش عالی بود.

والوره درباره مسی گفت: وجود مسی به همراه ما خیالمان را راحت میکند. او بازیکنی است که همیشه به شکل مطلوب ظاهر میشود. او بازی در خط حمله را دوست دارد و تمام تمرکزش به فوتبال است. او بازیکنی تمام کننده است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی