۰
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خسرو حيدري هم مانند ديگر بازيكنان باتجربه تيمش از بازي استقلال در مصاف برگشت با العين رضايت نداشت.

حيدری: مقابل الريان از خجالت هواداران درمی‌آييم

به گزارش خبرورزشی، او كه در نيمه دوم براي استقلال به ميدان رفته بود، درباره اتفاقات روزهاي اخير حرف زد.

*بازي چطور بود؟

بازي دشواري با العين داشتيم. ميدانستيم اين تيم حرفهاي در تهران براي گل نخوردن به ميدان ميآيد و ميخواستيم با زدن گل زودهنگام برتريمان را به اين تيم ديكته كنيم ولي نشد.

* چرا! خسته بوديد؟

نه! اما فكر ميكنم از نظر بدني دچار افت شده بوديم. دليلش هم براي همه اعضاي تيم نامشخص بود. ولي بدنهايمان آمادگي ديدار رفت را نداشت و نتوانستيم برنامهاي كه در روزهاي گذشته تمرين كرده بوديم را در زمين اجرا كنيم.

* اين نتيجه براي هواداران دلچسب نبود.

طبيعي بود كه آنها ناراحت باشند. من هم جاي آنها بودم و اين بازي را ميديدم، ناراحت ميشدم. البته بازيكنان تيممان تلاش كردند و موقعيتهاي خوبي هم داشتيم ولي در نتيجهگيري به آنچه مد نظرمان بود، نرسيديم.

* انتظار حضور اين همه هوادار را داشتيد؟

البته كه داشتيم. ميدانستيم هوادارانمان ميآيند. آنها سال قبل هم در ديدار حساس با السد ثابت كردند در روزهاي حساس تيمشان را تنها نميگذارند و از اين بابت به استقلالي بودنم افتخار ميكنم. افتخار ميكنم كه براي چنين هواداراني توپ زدهام و ميزنم.

* از عملكرد تيم در ديدارهاي اخير راضي بودي؟

خيليها قبل از شروع اسفند ميگفتند اسفندماه سختي در انتظار استقلال است ولي شكر خدا با همت بچههاي تيم با قدرت و سربلند از اين ماه و مسابقاتش رد شديم.

* چقدر به صعودتان از اين گروه آسيايي اميدوار هستيد؟

زياد! ما در صدر گروه هستيم و دو بازي ديگر داريم. الريان را در خانه خودمان ملاقات ميكنيم و انشاءا... با حمايت هوادارانمان اين تيم را شكست خواهيم داد تا به دور بعد صعود كنيم. البته اين كار آساني نيست ولي همه بازيكنان تيم همقسم شدهاند كه اين اتفاق براي جبران بازي خانگي قبلي با العين بيفتد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی