۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم ملی ایران گفت: بازی اول همیشه مهمترین بازی است به همین دلیل بازی اول برای ما حکم فینال را دارد.

مربی تیم ملی: باید باید ۲ برابر حریفان کار کنیم تا نتیجه بگیریم

 
به گزارش خبرورزشی، اوسیانو مربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: در اردویی که آغاز کردهایم ۳ بازی تدارکاتی پیشبینی شده که برابر سیرالئون، الجزایر و تونس انجام خواهد شد. میخواهیم با فشار زیاد بازیکنان را آماده کنیم تا قبل از جام جهانی لیست ۳۴ نفره را اعلام کنیم.

 اردویی که آغاز کردهایم یکی از مهمترین اردوهای تیم ملی است متأسفانه به دلیل مسائل لجستیکی نمیتوانیم تمام بازیکنان را برای این بازیهای دوستانه در اختیار داشته باشیم، اما تا زمانی که لیست ۳۴ نفره اعلام نشده کار ما ادامه دارد و باید با قدرت به کار خود ادامه دهیم.

مربی تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: در وهله اول باید در نظر بگیریم که فوتبال اروپا چند قدم از فوتبال آسیا بالاتر و جلوتر است. ضمن اینکه ۲ تیم قدرتمند اروپایی از همگروههای ایران در جام جهانی هستند. همگروه دیگر ما مراکش است که از تیم های قدرتمند آفریقایی به شمار میرود. این تیم بدون شکست به جام جهانی راه پیدا کرده است، آنها در سالهای اخیر پیشرفت خوبی داشتهاند و ما باید با آمادگی بالا برابر آنها حاضر شویم. هرچقدر حریفان ایران کار میکنند ما باید ۲ برابر کار کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

لوسیانو در مورد اینکه گفته میشود بازی برابر سیرالئون به منظور شبیهسازی تیم مراکش انتخاب شده است، گفت: ما هم چنین فکری داریم و با تفکر قبلی تمام حریفان تدارکاتی ایران را انتخاب کردیم. بازی سیرالئون برابر ساحل عاج و چند تیم دیگر را دیدهایم و میدانیم که چقدر میتوانند به ایران فشار بیاورند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این بازی به خاطر بازی با مراکش انتخاب شده است یا خیر، تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد برای تمام تیمها بازی اول همیشه مهمترین بازی است چرا که اگر در آن بازنده شوند، صعودشان دشوار میشود، فقط تیمهای قدرتمند هستند که با وجود شکست در بازی اول شانس صعود به مرحله بعد را دارند. به همین دلیل بازی اول برای ما حکم فینال را دارد.

مربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: من سرمربی تیم زیر ۲۱ سال پرتغال بودم و کیروش هم هدایت تیم بزرگسالان را بر عهده داشته، بنابراین ما پرتغال را خیلی بهتر از بقیه میشناسیم. ما برای سایر حریفانمان هم دغدغه داریم و در زمان مناسب روی تیمهای پرتغال و اسپانیا هم کار خواهیم کرد اما چون بازی اولمان مقابل مراکش است فعلاً فقط به آن فکر میکنیم پس از آن میتوانیم یک بازی از اسپانیا و ۲ بازی هم از پرتغال ببینیم و با شناخت کامل مقابل آنها قرار بگیریم.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی