نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پیشین پرسپولیس به حمایت از عملکرد این تیم در بازی مقابل الوصل در امارات پرداخت.

پیوس: پرسپولیس همیشه این طور پیروز می شود

به گزارش خبرورزشی، فرشاد پیوس به ما گفت: «بازی برای پرسپولیس به اندازه کافی شاید خوب نبود اما 3 امتیاز را گرفت. همه این فوتبال بازی کردن، برای کسب پیروزی است و فرقی هم نمی کند که با یک گل، یک تیم برنده شود یا 10 گل. به نظر من پرسپولیس خیلی باهوش و زیرک بازی کرد و توانست به موقع گل بزند و به خوبی از گل زده اش حفاظت کند.»
پیوس اضافه کرد: «پرسپولیس همیشه این طور بازی می کند. توانایی های این تیم واقعا بالاست و نمی توان پرسپولیس را دست کم گرفت. تیمی که بردن را بلد باشد، می تواند به راحتی هر دیداری را کنترل کرده و برنده شود. پرسپولیس هم این شرایط را دارد. برانکو تیمی ساخته که با کمترین انرژی می تواند بازی هایش را ببرد و به موفقیت برسد که این موضوع، نقطه قوت پرسپولیس است.»
پیشکسوت سرخپوشان افزود: «من تنها ایرادی که می توانم از پرسپولیس بگیرم، این است که موقعیت های زیادی از دست می رود. باید این موضوع هر چه زودتر مرتفع شود. البته مهاجمان خوبی مثل علی علیپور و گادوین منشا می توانند کارایی زیادی داشته باشند ولی آنها باید باهوش تر از اینها عمل کرده و از هر فرصت یک گل بسازند. فقط در این حالت است که مردم می توانند اعتماد بیشتری به تیم داشته باشند.»
او در نهایت گفت: «فکر می کنم دیگر زمان آن رسیده که محسن مسلمان هم به ترکیب اصلی برگردد و به تیم کمک کند. پرسپولیس در بازیسازی کمی افت کرده و حضور مسلمان می تواند به بالا رفتن تعداد گل های زده این تیم کمک کند. امیدوارم هر مشکلی در این رابطه وجود دارد، با پادرمیانی اطرافیان تیم از بین برود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی